توزیع ۱۸۰ تن میوه شب عید در شهرستان اسکو

فرماندار اسکو از توزیع ۱۸۰ تن میوه شب عید در این شهرستان خبر داد.

توزیع ۱۸۰ تن میوه شب عید در شهرستان اسکوبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدزاده فرماندار اسکو گفت: با توجه به نزدیک شدن عید نوروز، ستاد تنظیم بازار شهرستان اسکو با هدف بررسی شرایط بازار، نظارت بیشتر بر بازار، کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گران فروشی همچون سال‌های گذشته کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: قیمت میوه‌های شب عید هنوز قطعی نشده، اما به اندازه کافی برای مردم تهیه و ذخیره سازی شده است.

فرماندار اسکو در ادامه خاطر نشان کرد تمام تلاش این است که محیط بانشاط و بازار متعادلی را برای گردشگران و شهروندان در ایام نوروز داشته باشیم و با پیگیری‌ها صورت گرفته کمبودی در کالا‌های اساسی نخواهیم داشت.

وی از توزیع ۱۸۰ تن میوه شب عید در قالب ۸۰ تن سیب و ۱۰۰ تن پرتغال در شهرستان اسکو خبر داد و گفت: این میوه‌ها در سطح شهرستان به‌منظور تنظیم بازار و حمایت از مصرف‌کننده توزیع خواهد شد.

فرماندار اسکو از مشارکت گشت‌های مشترک بازار عید خبر داد و گفت: گشت‌های نامحسوس نیز در این ایام فعال بوده و تخلفات را بررسی و نظارت داشته باشند تا زمینه ساز رضایت مندی همشهریان باشد.

محمد زاده در پایان جلب رضایت مردم را از اهداف ستاد تنظیم بازار خواند و افزود: مردم می‌توانند برای شکایت از متخلفین با تلفن ثابت ۱۲۴ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ش

۱۸۰ تن میوه شب عید در شهرستان اسکوتوزیع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.