جوابیه امیرشقاقی در مورد شایعه دریافت رشوه از قایقرانان

نایب رئیس و سرمربی سابق تیم ملی قایقرانی در مورد شایعه دریافت پول از ورزشکاران در ازای ملی پوش شدن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصاحبه‌ای علیه فرحناز امیرشقاقی که در فدراسیون قایقرانی سابقه مربیگری و نایب رئیسی را دارد از طرف یکی از ملی پوشان قایقرانی منتشر شده است که در این مصاحبه بیان شده بود امیرشقاقی برای اینکه ملی پوشان را به مسابقات برون مرزی اعزام کند از آن‌ها پول دریافت می‌کرده است. برای پیگیری این موضوع با امیرشقاقی صحبت کردیم و او توضیحاتش را بیان کرد.‌

جوابیه امیر شقاقی در مورد شایعه دریافت رشوه از قایقرانان

نمی‌دانم موضوع چیست؟

فرحناز امیرشقاقی در مورد مصاحبه‌ای که از پرستو مهنما ملی پوش جوان قایقرانی کشورمان مبنی بر اینکه او بابت اعزام ملی پوشان به مسابقات برون مرزی پول دریافت می‌کرده گفت: نمی‌دانم موضوع چیست. این بچه در یک تورنمنت شرکت کرده است و شورا هم داشته که می‌تواند به همراه حامی مالی در مسابقات ازبکستان شرکت کند. او از طرف فدراسیون به مسابقات اعزام شد و به شکل قانونی هم این اتفاق افتاد و همچنین حامی مالی خودش بود اما الان می‌گویند این پول را من گرفته ام. من از آن‌ها بابت این ادعا در دادگاه کیفری حقوقی شکایت کرده ام و باید بیایند آنجا جواب پس بدهند.

او ادامه داد: این حرف‌ها ادعا‌ این افراد است و ما نیز از آن‌ها شکایت کرده ایم تا در دادگاه در مورد این اتهامات جواب بدهند.

تا به حال یک ریال پول حرام توی زندگی ام نبرده ام

شقاقی در پاسخ به این سوال که آیا پولی از این ورزشکاران دریافت کرده است گفت: من هیچ پولی دریافت نکرده ام. شما من را نمی‌شناسید. من ۳۵ سال است که در ورزش حضور دارم و تا به حال یک ریال پول حرام توی زندگی ام نبرده ام که این بار دوم باشد. همه‌ی حرف‌هایی که این فرد بیان کرده است دروغ است و او باید نسبت به آن‌ها پاسخگو باشد و حتما به مجازاتش خواهند رسید.

او در مورد اموالی که گفته می‌شود در انبار باشگاه قوا جمع کرده است، گفت: تمام اموالی که در فدراسیون هست قبض اموال است و این افراد می‌توانند پیگیر باشند ببیند اموالشان کجا است. اگر یک دانه از وسایل فدراسیون در باشگاه قوا باشد این افراد بیایند حرفهایشان را ثابت کنند.

بعد از شنیدن صحبت‌های امیرشقاقی با پرستو رهنما کسی که این ادعا‌ها را مطرح کرده است صحبت کردیم و او درباره این موضوع توضیحاتی را ارائه کرد.

جوابیه امیر شقاقی در مورد شایعه دریافت رشوه از قایقرانان

اگر من دروغ می‌گویم دلیلی نداشت این موضوع را رسانه‌ای کنم

پرستو مهنما ملی پوش قایقرانی جوانان کشورمان در مورد اینکه امیرشقاقی بیان کرده است حرف‌های او کذب است گفت: اگر من دروغ می‌گویم دلیلی نداشت این موضوع را رسانه‌ای کنم و این اتفاق‌ها افتاده است. حرف‌هایی که از من منتشر شد فقط برای من نیست و ۳ - ۴ نفر دیگر از ورزشکارانمان نیز از این اتفاقات مطلع هستند، اما نخواسته اند اسمی از آن‌ها منتشر شود. من ترسی از اینکه اسمم آورده شود ندارم.

اسکرین شات‌های پیام‌هایی که برای ما ارسال شده موجود است

او ادامه داد: این موضوع واقعیت دارد و اسکرین شات‌های پیام‌هایی که برای ما ارسال شده هم موجود است. امیرشقاقی حق دارد همه چیز را تکذیب کند، چون شفاف سازی بزرگی اتفاق افتاده است.

جوابیه امیر شقاقی در مورد شایعه دریافت رشوه از قایقرانان

مهنما در مورد شکایت از امیرشقاقی گفت: این موضوع را به وزارت ورزش و جوانان انتقال داده ایم و با اداره ورزش آذربایجان شرقی نیز در میان گذاشتم، اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است و دلیل این موضوع را نمی‌دانم.

فقط من برای اعزام به ازبکستان اضافه بودم

او در مورد اینکه جزو نفرات برتر بوده، اما به مسابقات ازبکستان اعزام نشده است گفت: بله موضوع همین بوده، در حالی که کل تیم به ازبسکتان اعزام شدند. ۸ مربی، ۴ حراست و ... به این مسابقات رفتند و فقط من اضافه بودم.


بیشتر بخوانید:

سهرابیان مقدم: اجرایی کردن برنامه‌ها مستلزم حمایت وزارت ورزش و حامیان مالی است

داورزنی: رئیس فدراسیون قایقرانی نباید تنها به منابع دولتی تکیه کند/ در مسائل ریز فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کنیم

فدراسیون قایقرانی جاده سلامت را تعطیل کرد


انتهای پیام/

صحبت‌های امیر شقاقی در مورد اتهام دریافت پول از ملی پوشان قایقرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۷:۰۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
چقد گرفته ؟؟
آخرین اخبار