پیش بینی وزش باد و مه صبحگاهی برای استان بوشهر

وضع جوی و دریایی استان بوشهر تا پایان هفته به نسبت پایدار است و مه صبحگاهی و وزش باد پدیده‌های هواشناسی در روز‌های آینده خواهند بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: وزش باد شمال غربی امروز و فردا بر روی دریا و سواحل استان ادامه دارد که در برخی ساعات بر سرعت وزش آن در سواحل جنوبی و بر روی دریا افزوده می‌شود.

علیرضا بهادری ادامه داد: بر همین اساس، سواحل جنوبی استان امروز و فردا در ساعاتی از عصر و شب متلاطم خواهد بود.

وی افزود: در برخی نقاط استان نیز وقوع پدیده مه صبحگاهی دور از انتظار نیست.

این کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به تداوم کاهش دما در نقاط مختلف، بیان کرد: امروز جم با سه درجه سانتیگراد، سردترین نقطه استان بود.

بهادری گفت: تا پیش از ظهر فردا، جهت وزش باد شمال غربی تا غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ و در سواحل جنوبی بر روی دریا تا ۴۰ کیلومتر در ساعت، خواهد بود.

وی افزود: همچنین ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده که این میزان در سواحل جنوبی گاهی به ۱۸۰ سانتیمتر می‌رسد، اما پیش از ظهر فردا ارتفاع موج در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: فردا در بندر بوشهر جزر اول دریا ساعت ۰۲:۲۷، مد اول ۰۸:۵۱، جزر دوم ۱۳:۱۰ و مد دوم دریا ساعت ۱۹:۴۰ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

وضع جوی استان بوشهر به نسبت پایدار است

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.