کشف مواد غذایی ۹۰۰ میلیونی قاچاق در قائم شهر

فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف ۷۰ هزار عدد مواد غذایی و پروتئینی قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ريال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع مواد غذایی فاقد اصالت بهداشتی و استاندارد لازم در یک واحد صنفی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در بازدید از محل نگهداری کالا توسط متهم، ۷۰ هزار عدد انواع اقلام خوراکی خارجی قاچاق فاقد اصالت و پروانه بهداشتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر ارزش کالا‌های کشف شده را ۹۰۰ میلیون ريال عنوان کرد و افزود: کالا‌های کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل و محل مورد نظر پلمب شد.

وی با بیان اینکه متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت:عرضه کالا‌های قاچاق منجر به تعطیلی کارخانجات داخلی، بیکاری جوانان و بروز مشکلات اقتصادی در جامعه خواهد شد.

وی از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده هنگام خرید مایحتاج پروتئینی و مواد غذایی به تاریخ انقضاء مصرف و میزان سلامت آن توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و یا مراجع ذیصلاح اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

مواد غذایی قاچاق در قائم شهر کشف  شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.