تماشاخانه ماه اصفهان شاهد اجرای متفاوتی از کمدی

نمایش «خواب نامه ملیجکان» به کارگردانی مجید صدیقی در تماشاخانه ماه اصفهان به روی صحنه رفت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، مجید صدیقی نویسنده و کارگردان نمایش «خواب نامه ملیجکان» با اشاره به اجرای این نمایش از روز جمعه ۱۰ اسفندماه لغایت روز دوشنبه ۲۷ اسفند در ساعت ۱۹ از تمامی علاقه‌مندان دعوت کرد تا شاهد کیفیت متفاوتی از کمدی باشند.

وی در توضیح داستان این نمایش گفت: داستان این نمایش روایتی ابزورد از پنج ملیجک است که داستان قتل امیرکبیر در زمان ناصرالدین شاه را بیان می‌کنند، زمان در این نمایش به صورت سیال و میان زمان ناصرالدین شاه و زمان معاصر در حرکت است.
نویسنده و کارگردان نمایش «خواب نامه ملیجکان» در خصوص نام این نمایش نیز تصریح کرد: مدل روایت این نمایش به صورت تاریخ رسمی شکل نمی‌گیرد و تسلسل ندارد و خطی نیست به همین دلیل بیشتر شبیه خواب است که وحدت موضوع شاید داشته باشد، ولی وحدت زمان و مکان ندارد.

مجید صدیقی افزود: در این نمایش حسن محمدی، فرشاد فهیمی، لیلا قربانی، احسان خادمی و بهناز باباجانی به ایفای نقش می‌پردازند و از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به رضوان کروندی دستیار کارگردان، جعفر انصاری مدیرصحنه، محمدعلی یاری مدیر روابط عمومی و تبلیغات، مهدی غلامی طراح پوستر و بروشور، مهدی دهقان سازنده تیزر و مرتضی کمساری مدیر تولید اشاره کرد.

کارگردان این نمایش از تمامی علاقه‌مندان دعوت کرد تا در تماشاخانه ماه حوزه هنری استان اصفهان واقع در خیابان استانداری، گذرسعدی، عمارت سعدی شاهد کیفیت متفاوتی از کمدی ابزورد باشند.

 
انتهای پیام/م


اجرای نمایش «خواب نامه ملیجکان» در تماشاخانه ماه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار