قول مساعد برای اصلاح خیابان ولیعصر اهواز از سوی شهرداری

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران: طی جلسات با شهرداری منطقه ۴ اهواز، قول مساعد جهت بازسازی خیابان ولیعصر داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک محمدیان مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران با بیان اینکه جلسات متعدد با شهرداری منطقه ۴ کلانشهر اهواز در خصوص خیابان ولیعصر برگزار شد، گفت: بنا بر آن شد تا مسائل خیابان روبرویی مجتمع خوابگاهی شهید علم الهدی رفع گردد و در این زمینه قول‌های مساعدی به ما داده شد، اما با توجه به وجود مشکل در سیستم فاضلاب این خیابان هر گونه آسفالت و بازسازی در حقیقت هدر رفت منابع است و دوباره با همان مشکل مواجه خواهیم شد.

وی افزود: حتی بنا به درخواست معاونت امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، ٢ تن از کارشناس‌های شهرداری حدود ۱۴ روز پیش طی بازدید از خیابان ولیعصر حل مسئله را مبنی بر حل معظل فاضلاب عنوان کردند.

قول مساعد برای اصلاح خیابان ولیعصر اهواز از سوی شهرداری

محمدیان بیان داشت: دیروز مورخ شنبه، ۱۱ اسفند ۱٣٩٧ مکاتباتی با شهرداری مرکزی، رئیس شورای شهر، فرمانداری اهواز و شهردار منطقه ۴ برای اصلاح آسفالت خیابان ولیعصر صورت گرفت، ضمن آنکه این موضوع در کمیسیون تامین دانشجویی کلانشهر اهواز هم مطرح گردید.

مدیر امور دانشجویی در پایان اظهار کرد: یکی از مسئولین آبفا نیز طی بازدید از این خیابان و با توجه به عبور و مرور فراوان در آن بلافاصله دستور مرتفع کردن این مشکل را صادر کرد، هر چند از دید ما اقدمات صورت گرفته مورد توجه نیست و باید کارهای بیشتری صورت بگیرد که قطعا در جلسات داخلی شرکت آبفا و شهرداری، حل مسئله خیابان ولیعصر مطرح است.

قول مساعد برای اصلاح خیابان ولیعصر اهواز از سوی شهرداری

لازم به ذکر است که خیابان ولیعصر یکی از محل‌های پر تردد در محله گلستان اهواز و مکان عبور و مرور دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز است که با مشکلات فراوانی در این زمینه مواجه هستند و این موضوع عزم راسخ و پیگیری مستمر مسئولان مربوطه را برای حل هر چه سریعتر آن می‌طلبد.

انتهای پیام/ ن

بازسازی خیابان ولیعصر گلستان اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.