برپایی نمایشگاه نقاشی در لاهیجان

نمایشگاه نقاشی با عنوان اتاق در لاهیجان دایر شده است.

برپایی نمایشگاه نقاشی در لاهیجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایشگاه نقاشی با عنوان اتاق از آثار پژمان نوروزی در نگار خانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپاست.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۱۶ اسفند دایر است، افزود: ۱۸ اثر طراحی به نمایش گذاشته در این گالری با تکنیک خودکار انجام شده و به صورت تصویر‌های مختلف بر روی هر بوم کلاژ شده و هر کار با چند طرح مختلف مرتبط و گاه غیر مرتبط در کنار هم مجموعه‌ای را تشکیل داده که به آن عنوان اتاق داده شده است.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: سوژه‌های آثار به صورت کلی از نماد‌های طبیعت مانند درخت، کوه، ماهی و همچنین اشیای کاربردی در منازل است.

قاسم مصفا بابیان اینکه، این مجموعه حاصل کار‌های ۲ ساله این هنرمند است، تصریح کرد: کار‌های این مجموعه به صورت مفهومی و ذهنی و از علایق شخصی و تصاویر ذهنی هنرمند است که در طول سال‌ها در ذهن نقش بسته است.

پژمان نوروزی متولد۱۳۵۴ و اهل لاهیجان است وی تاکنون در نمایشگاه‌های نقاشی انفرادی متعددی، چون نمایشگاه موج متوسط در خانه فرهنگ گیلان، رشت در سال ۱۳۹۲- مجموعه طراحی و حجم تنیده گی در کافه زندگی لاهیجان در سال ۱۳۹۶- مجموعه نقاشی سمساری در گالری هیتو لاهیجان درسال ۱۳۹۶ و نمایشگاه‌های گروهی متعددی، چون اولین اکسپو جمعی از نقاشان گیلان، لاهیجان در سال ۱۳۹۱، گالری من تهران در سال ١٣٩٢- نمایشگاه افتتاحیه گالری پنجره تهران در سال ١٣٩٢- نمایشگاه خیریه بنیاد بیماری‌های خاص در برج میلاد تهران در سال ١٣٩٢- نمایشگاه پایان سال گالری ایوان سپید کرج در سال ١٣٩٤- منتخب هنرمندان گالری پنجره تهران در سال ١٣٩٤- نمایشگاه هنرمندان گیلان به مناسبت بهار در خانه فرهنگ، رشت در سال ١٣٩٤- نمایشگاه افتتاحیه گالری ایماژ شیراز در سال ١٣٩٤- نمایشگاه صد اثر صد هنرمند گالری گلستان تهران در سال ١٣٩٤ - نمایشگاه هوا بس ناجوانمردانه سرد است گالری افرند تهران در سال ١٣٩٤و نمایشگاه اسفند، پایان سال گالری افرند تهران درسال ١٣٩٧ شرکت داشته است.

وی همچنین در نمایشگاه‌های گروهی خارجی گالری M. Gallery وین اتریش،گالری موزه ملی ازمیر هنرمندان آبستره»ترکیه، گالری کدی Kedi art gallery با همکاری (گالری هوم تهران) در ازمیر ترکیه، نمایشگاه سالانه هنرمندان کدی گالری ازمیر ترکیه، نمایشگاه سالانه ه‍نرمندان کدی گالری ازمیر ترکیه، منتخب هنرمندان کدی گالری در مانیل فیلیپین منتخب ماه ژانویه ۲۰۱۸ مجله و گالری NNC لندن و چاپ سه اثر طراحی در مجله نیز شرکت داشته است.

انتهای پیام / ق

 نمایشگاه نقاشی از آثار پژمان نوروزی در لاهیجان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.