رئیس جمعیت هلال احمر اردبیل:

طرح ملی دادرس در اردبیل برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل از برگزاری هفتمین دوره طرح ملی دادرس در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایرج آقایی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل افزود: هفتمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در روز‌های سخت) شهرستان اردبیل با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل مجتمع ورزشی منادیان صلح جمعیت هلال احمر استان به مدت دو روز برگزار شد.

وی افزود: پیرو تفاهم نامه ای که جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اداره کل آموزش و پرورش استان داشته دانش آموزان توسط مربیان جمعیت هلال احمر آموزش لازم را برای روز‌های سخت و مواقع بحرانی دیده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل گفت: این مسابقات با شرکت بیش از ۹۸۰ نفر از خواهران و برادران در ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه برگزار شد که در روز اول ۴۹۰ نفر از خواهران و در روز دوم ۴۹۰ نفر از برادران به رقابت پرداختند.

آقایی اظهار داشت: در این المپیاد ۳۵ تیم ۱۴ نفره برادران، ۳۵ تیم ۱۴ نفره خواهران شرکت کرده و در ۵ آیتم پناهگیری و خروج ایمن - ارزیابی و کنترل علائم حیاتی - CPR - حمل مصدوم انفرادی و گروهی و آزمون کتبی به رقابت پرداختند.

وی گفت: در این المپیاد یک تیم برتر خواهران و یک تیم برتر برادران انتخاب شده و تیم‌های اول به عنوان تیم برتر شهرستان به مسابقات استانی که متعاقبا برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ح

شرکت بیش از ۹۸۰ نفر از دانش آموزان اردبیلی در طرح ملی دادرس

برچسب ها: هلال احمر ، طرح دادرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار