رویکرد جدید هلال احمر مازندران در خدمات نوروزی

طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران امسال با رویکرد‌های جدید و برنامه‌های متنوع اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در نشست مشترک مسئولان جوانان و داوطلبان هلال احمراستان گفت: استان مازندران همانند هرسال در نوروز ۹۸ نیز میزبان میلیونی مسافران خواهد بود و با توجه به این مهم ضروری است هم افزایی مجموعه نیرو‌ها و اعضای هلال احمراستان اعم از داوطلبان، جوانان و امدادگران به منظور ارائه خدمات شایسته به میهمانان نوروزی بیش از پیش تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی خدمات نوروزی یکی از سنگین‌ترین برنامه‌های جمعیت هلال احمر در کشور است گفت: هدف راهبردی ما در نوروز امسال، اهتمام به خلاقیت‌های جدید، جذابیت‌های محیطی، تقویت نشاط اجتماعی و اجتناب از برنامه‌های تکراری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود: به اعتقاد ما ایام نوروز بهترین زمان ممکن برای تعامل بیشتر با مردم و آشنایی آنان با مفاهیم و اهداف هلال احمراست.

اکبری با تاکید بر اهتمام به برنامه‌های نرم افزاری در اجرای برنامه ملی خدمات نوروزی افزود: تاکید بر خدمات داوطلبانه براساس مفاد پیوست داوطلبی که برای همه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر قائل هستیم، محور همه اقدامات ما در اجرای طرح نوروزی می‌باشد.

وی گفت: واقعیت این است که ما امسال در اجرای طرح ملی خدمات نوروزی علاوه بر فعالیت‌های داوطلبانه، به مشارکت حداکثری مردم در این فرایند اهتمام ویژه داریم، زیرا معتقدیم پایداری این خدمات منوط به حضور هوشمندانه و مشارکت داوطلبانه مردم است.

اکبری با اشاره به اینکه اجرای طرح ملی خدمات نوروزی درواقع مهمترین مانور عملیاتی هلال احمر در ارائه خدمات داوطلبانه است گفت: تمامی مراحل اجرای این طرح به دقت مورد پایش و سنجش قرار می‌گیرد و آسیب شناسی روزانه طرح از برنامه‌های مهم ما در نوروز امسال است.

انتهای پیام/ک
 


آمادگی هلال احمر مازندران برای خدمات رسانی به مسافران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.