مارکو رویس: دورتموند می‌تواند به مرحله بعد صعود کند

بازیکن تیم فوتبال دورتمند گفت: ما در سیگنال ایدونا پارک توانسته ایم تاریخ سازی کنیم و در موقعیتی هستیم که بتوانیم غیر ممکن را ممکن سازیم.

مارکو رویس: دورتموند می تواند به مرحله بعد صعود کندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تاتنهام در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد بورسیا دورتموند را در ورزشگاه خانگی خود در شهر لندن با نتیجه ۳-۰ شکست دهد تا خیالش بابت صعود به مرحله بعدی راحت شود.

کاپیتان دورتموند معتقد است جو فوق العاده‌ی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک در آلمان می‌توانند شاگردان پوچیتنو را ناکام کرده و به زنبور‌های آلمانی کمک کند با عبور از سد این تیم به مرحله بعدی صعود کنند.

رویس در مورد دیدار دو تیمه بورسیا دورتموند و تاتنهام در سیگنال ایدونا پارک گفت: ما در این استادیوم بازی‌های خارق العاده‌ای داشته ایم و توانسته ایم تاریخ سازی کنیم و در موقعیتی هستیم که بتوانیم غیر ممکن را ممکن سازیم.

کاپیتان دورتموند در ادامه گفت: مهم است که خودمان را باور داشته باشیم و یک بازی بسیار عالی نمایش بدهیم و به هدفمان که صعود دور بعد مسابقات است برسیم. ما باید تعادل درستی بین دفاع و خط حمله داشته باشیم. در این بازی باید در اوج باشیم و گل بزنیم.

مارکو رویس بازی رفت در شهر لندن را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و حالا سلامتی خود را به دست آورده و در بازی امروز مقابل تاتنهام حضور دارد.


بیشتر بخوانید:

گل‌های رمزی همچنان قربانی می‌گیرد/ مرگ یک خواننده و یک بازیگر مشهور پس از گل نحس

عملیات غیرممکن آژاکس در خانه رئال/ جهنم وستفالن آماده کامبک بزرگ دورتموند مقابل تاتنهام

پیروزی پرگل الاتحاد مقابل الریان


انتهای پیام/

صحبت های رویس پیش از دیدار با تاتنهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار