تشییع باشکوه پیکر سرباز وظیفه شهید علی هلاکویی در مینودشت

پیکر سرباز وظیفه شهید علی هلاکویی که دو روز پیش بر اثر جاری‌شدن سیل در شهرستان مرزی میرجاوه به شهادت رسیده بود، در شهر مینودشت تشییع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   پیکر سرباز شهید علی هلاکویی که شب گذشته به گلستان منتقل می‌شود، صبح امروز با حضور باشکوه مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی مینودشت تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید مدافع وطن که در سیلاب اخیر میرجاوه در حال حفظ و حراست از مرز‌های میهن اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، با حضور مردم شهرستان مینودشت، امام جمعه، معاون فرماندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرمانده مرزبانی استان، فرمانده نیروی انتظامی استان، شماری از مسؤولان و مقامات استانی و نظامی تشییع و به زادگاهشان بدرقه شد.

پیکر این شهید مرزبانی، پس از مراسم تشییع به زادگاهش در روستای چمانی بالا شهرستان مینودشت منتقل می‌شود.

گفتنی است در پی بارندگی‌های شبانه دو روز گذشته برجک دو پاسگاه ۹۳ شهرستان مرزی میرجاوه در محاصره سیلاب قرار گرفت و سه نفر از سربازان به نام‌های گروهبان یکم شهید محمد نوری، سرباز وظیفه شهید علی هلاکویی و سرباز وظیفه شهید مجتبی یزدان‌پناه با هدف عبور از میان آب‌ها، گرفتار سیلاب شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده در پی این بارندگی‌ها برجک دو پاسگاه ۹۳ شهرستان مرزی میرجاوه در محاصره سیلاب قرار گرفته و یکی از سربازان با هدف عبور از میان آب‌ها دچار سیل بردگی شده است.

سرباز دیگری که شاهد این حادثه بوده برای نجات وی اقدام می‌کند که او نیز گرفتار سیلاب می‌شود، پس از وقوع این حادثه درجه‌دار حاضر در برجک برای نجات سربازان وارد آب می‌شود که او نیز متأسفانه به شهادت می‌رسد.
 
انتهای پیام/م
 
منبع: فارس

پیکر سرباز وظیفه شهید علی هلاکویی در مینودشت تشییع شد

برچسب ها: شهدا ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.