رصد بازار کالا توسط گشت‌های مشترک در ایام نوروز در مهاباد

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت مهاباد گفت: گشت‌های ویژه مشترک رصد کالا و بازار برای تعطیلات نوروز تشکیل شده است و با هر نوع افزایش قیمت در این ایام برخورد می‌شود.

قادری رئیس اداره صنعت معدن و تجارت مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در طرح نظارت نوروزی که از ابتدای بهمن ماه جاری شروع و تا ۱۵ فرودین ماه سال آینده ادامه دارد، ۳۱ گشت مشترک به صورت روزانه و هفتگی در دو شیفت صبح و بعد ازظهر نظارت بر بازار کالا‌ها را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم و نظارت و بازرسی بر بازار و کالا‌ها نیازمند توجه بیشتری هستند افزود: بازرسان اتاق اصناف هر دو روز با ۴ تیم دو نفره بر بازار نظارت می‌کنند.

قادری گفت: ۱۶۰ تن میوه برای شب عید خریداری شده که از این میزان ۱۲۰ تن پرتقال و ۴۰ تن سیب است که از سوی سازمان‌های مربوطه توزیع می‌شود و بازرسی‌ها برای خالص خریدی و خالص‌فروشی میوه شب عید توسط گروه‌های نظارتی انجام می‌شود.

وی به سامانه نظارتی ۱۲۴ برای دریافت شکایات و انتقادات مردمی برای جلوگیری از بروز تخلف در بین اصناف اشاره کرد و گفت: در ایام عید نوروز باید این اقلام با قیمت‌های مناسب و بدون تخلف به دست عموم مردم برسد.

انتهای پیام / ن

گشت مشترک بر بازار کالا در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.