سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی:

رئیس کمیته انضباطی باید از مردم عذرخواهی کند/ نباید شهروندان را درجه‌بندی کنیم

سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی نسبت به اظهارات اخیر رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مورد اتفاقات اخیر ورزش و مصاحبه حسن‌زاده در مورد فوتبالیست‌های شهرستانی به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به صحبت‌های حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید گفت تقسیم بندی این‌ چنینی در کشور اشتباه خطرناکی است و اینکه ما نباید شهروندان را درجه بندی کنیم و هیچ نوع منطقی در استفاده از این اصطلاحات وجود ندارد و باید این تفکر غلط در مورد شهروندان اصلاح شود.

رئیس کمیته انضباطی باید از مردم عذرخواهی کند/ نباید شهروندان را درجه‌بندی کنیم

او ادامه داد: حسن زاده باید از مردم عذرخواهی کند و نوع تقسیم بندی را از ذهنش پاک کند و بنده معتقدم وزیر ورزش و جوانان باید تذکر جدی به‌ او بدهد و پس از آن حسن زاده باید در پیشگاه ملت برای اینگونه اظهارات عذرخواهی کند. این توهین به شعور اکثریت مردم و اقدامی ناپسند از یک مسئول است.

سعیدی در مورد قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: قانون برای همه یکسان و لازم الاجرا است و شامل همه می‌شود و هر مجموعه‌ای که از اعتبارات دولتی بهره می‌برد ملزم به رعایت قانون است و مجلس هم در این مورد کوتاهی نمی‌آید. همه باید از قانون تبعیت کنند و فرصت را به نیرو‌های جدید و تازه نفس بدهند.

او در مورد خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: این واگذاری باید انجام شود و تردیدی در آن وجود ندارد و همانطور که وزیر ورزش جوانان هم تاکید کرده است باید این موضوع اجرایی شود.

رئیس کمیته انضباطی باید از مردم عذرخواهی کند/ نباید شهروندان را درجه‌بندی کنیم

سعیدی در مورد حضور وزیر ورزش و جوانان در مجلس نیز گفت: مجلس در روز‌های اخیر درگیر بودجه بود. خوشبختانه این موضوع به اتمام رسید و پس از تایید شورای نگهبان و اصلاحات لازم می‌توانیم برای رسیدگی به موضوعات دیگر وقت بگذاریم و مسائل ورزش را بررسی کنیم.


بیشتر بخوانید:

مادر مرحوم احمدرضا شاکر: شاهد‌های مهدی قائدی به دروغ گفتند او پشت فرمان نبوده است

زمانی: نحوه گفتار رئیس کمیته انضباطی در شأن ورزش نبود/ همه ما شهرستانی هستیم


انتهای پیام/

واکنش‌ها به اظهارات رئیس کمیته انضباطی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
اگه منطق داشت اينجوري حرف نمي زد بيشتر سران مملكت شهرستاني هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
عجباااا
آخرین اخبار