رییس دفتر رییس جمهور در فرودگاه رشت:

دولت برای آبادانی گیلان جدی است

محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور پس از ورود به گیلان در فرودگاه رشت از اهتمام جدی دولت برای عمران و آبادانی گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور برای آخرین هماهنگی ها  و فراهم کردن تمهیدات سفر دکتر حسن روحانی رییس جمهور و هیات دولت به گیلان ، دقایقی قبل وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شد.

وی برنامه های سفر دو روزه ی رییس جمهور به گیلان را تشریح کرد و گفت: افتتاح طرح ملی راه آهن قزوین – رشت ، دیدار با مردم گیلان در ورزشگاه تختی لاهیجان، شرکت در نشست اداری استان و حضور در جمع خبرنگاران گیلان از مهم ترین برنامه های دکتر حسن روحانی در سفر دو روزه به گیلان است.

رییس دفتر رییس جمهور بااشاره به اهمیت گیلان برای هیات دولت و برنامه های دولت برای توسعه این استان ، افزود : وعده هایی که رییس جمهور در سفر نخست با مردم گیلان داشت با پیگیری های انجام شده تحقق یافته که مهمترین آن رسیدن راه آهن سراسری به مرکز استان است البته پروژه های مهم دیگری نیز در این سفر به بهره برداری می رسد.

واعظی به جلسات متعدد با مدیران استان و نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در ماه های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد : در این نشست ها مطالبات شهرستان های مختلف استان بررسی شد تا در برنامه سفر رییس جمهوری قرارگیرد. 

وی موضوع مهم دیگر این سفر را دیدار از نزدیک با مردم گیلان عنوان کرد و گفت : دکتر حسن روحانی ، رییس جمهوری در این دیدار در ورزشگاه تختی لاهیجان ، از اقدامات و عملکرد دولت گزارشی کامل ارائه و همچنین رقم بسیار خوبی را که برای استان گیلان در بودجه گنجانده شده است اعلام می کند.

رییس دفتر رییس جمهور در ادامه از آغاز ساخت پروژه راه آهن رشت – آستارا و رشت – بندرانزلی به عنوان دو طرح بزرگ دیگر این سفر خبر داد.

انتهای پیام/اص

ورود رییس دفتر رییس جمهور به گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.