فعالیت ۱۳ ایستگاه بازیافت زباله در همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از فعالیت ۱۳ ایستگاه بازیافت زباله و پسماند‌های خشک در همدان خبر داد.

فعالیت ۱۳ ایستگاه بازیافت زباله در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وحید علی‌ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت‌و‌گوبا خبرنگار ما بیان اینکه ایستگاه‌های بازیافت طبق سال‌های گذشته آماده دریافت زباله‌ها و پسماند‌های خشک از شهروندان است گفت: به ازای موارد بازیافتی اقلامی نظیر شوینده، کیسه زباله و مواردی از این دست به شهروندان تحویل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه طبق سال‌های گذشته طرح استقبال از بهار به صورت کامل و جامع در دستور کار شهرداری همدان قرار دارد، اظهار داشت: امسال این طرح با هدف رفع نواقص گذشته و تقویت نقاط قوت پیگیری و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تأکید شهردار همدان مبنی بر پیگیری دقیق موضوعات طرح استقبال از بهار، گفت: جلسات و مصوبات این طرح برخلاف سال‌های گذشته زودتر از دهم اسفندماه برگزار و اجرایی شد و تا ۱۴ فروردین‌ماه ۹۸ ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: در طرح استقبال از بهار اجرای عملیات پاک‌سازی و زیباسازی معابر شهر و فضا‌های گردشگری در اولویت است.
این مسئول با بیان اینکه امسال افزایش ۵۰ درصدی نصب نماد‌های نوروزی را خواهیم داشت، ادامه داد: ۱۵۰ نماد نوروزی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در نقاط مختلف شهر همدان جانمایی و نصب می‌شود.

وی افزود: پاک‌سازی‌های جداره‌های شهری، پاک‌سازی زمین‌های بایر، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی، لایروبی انهار، لکه‌گیری و حفاری‌ها، جمع‌آوری خاک و نخاله، جمع‌آوری زباله، تحویل لباس نو به کارگران، پاک‌سازی و رفت و روب معابر اصلی، شستشو و رنگ‌آمیزی جدول‌ها و رنگ‌آمیزی مخازن زباله، ترمیم و لکه‌گیری برخی معابر، کاشت گونه‌های فصلی و دائمی، درخت و درختچه از جمله اقدامات در طرح استقبال از بهار است.
انتهای پیام/ج

۱۳ ایستگاه بازیافت زباله درهمدان فعالیت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.