سفره هفت سین در ۵ نقطه شهر کرمانشاه برپا می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: امسال در میادین آزادگان، خروجی میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره)، میدان سپاه پاسداران، چم بشیر و آرامستان‌ها نصب و چیدمان هفت سین در نظر گرفته شده است.

سفره هفت سین در ۵ نقطه شهر کرمانشاه برپا می‌شودبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امیر رحیمی  معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه   با اشاره به طرح استقبال از بهار و پاکسازی و آماده سازی شهر از ۲۵ تا ۲۸ اسفند در کرمانشاه گفت:انتظار داریم ادارات و دستگاه‌های مختلف با نورپردازی و زیباسازی ادارات خود در زیباسازی شهر دخیل باشند چرا که ۱۱ هزار هکتار شهر ما وسعت دارد و شهرداری به تنهایی قادر نیست بحث زیبا سازی را انجام دهد.

وی از آماده‌سازی ۳ پارک در سطح شهر برای اسکان نوروزی میهمانان خبر داد و بیان داشت: این پارک‌ها اعم از پارک شبدیز کمربندی غربی، پارک شاهد و پارک شرقی هستند و غیر از این اماکن اجازه اسکان در هیچ پارکی داده نخواهد شد.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ المان با محور‌های موضوعی متنوع در دست اقدام داریم که این المان‌ها به صورت ماندگار خواهند بود و تا دو هفته آینده نصب آن‌ها به اتمام خواهد رسید نورپردازی ۲ تقاطع از جمله تقاطع در حال احداث میدان امام حسین (ع) و ۹ دی الهیه در دست اقدام است و همچنین نسبت به ایجاد فضای سبز در این دو تقاطع برنامه‌هایی را در دست اقدام داریم.

وی گفت: امسال در میادین آزادگان، خروجی میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره)، میدان سپاه پاسداران، چم بشیر و آرامستان‌ها نصب و چیدمان هفت سین در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه همچنین از تمهیداتی برای جمعه غریبان و جمعه آخر سال سخن گفت و افزود: حدود ۳۵ دستگاه ون در این روز‌ها تدارک دیده شدند که به صورت مجانی مسافران را جابه‌جا خواهند کرد و همچنین بسته‌های فرهنگی در نظر گرفته شده که توسط نیرو‌ها توزیع خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

 

 

حدود ۳۵ دستگاه ون  به صورت مجانی مسافران را  در جمعه آخر سال جابه‌جا خواهند کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار