ضرورت رفع مشکلات مسکن مهر در ملایر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: مسائل و مشکلات موجود در مسکن های مهر باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

ضرورت رفع مشکلات مسکن مهر در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، باب الله فتحی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر خاطر نشان کرد: اشکالات و نواقصی که در مسکن مهر وجود دارد باید با سرعت بیشتری رفع شود.

وی افزود: دولت در زمینهٔ مساکن مهر به‌ویژه مسکن هایی که مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ساکن هستند کمک‌های شایانی ارائه کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان همکاری بیشتری در خدمات‌رسانی به همشهریان ساکن در مساکن مهر داشته باشند.

وی با اشاره به خدمات دولت در زمینهٔ ارائه قیر رایگان عنوان کرد: با پیگیری‌های نمایندگان شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی قیر رایگان در حوزه‌های مختلف به شهرستان اختصاص داده‌ شده است.

فتحی ادامه داد: با استفاده از قیر رایگانی که وجود دارد خیابان‌هایی را که در مسکن مهر جامانده‌اند آسفالت شود.

وی با بیان اینکه از بخش‌های خصوصی و ظرفیت خیرین نیز در مجموعه‌های مسکن مهر استفاده شود، بیان کرد: برای تکمیل برخی از مواردی که مشکل وجود دارد از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان استفاده بیشتری شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر اظهار داشت: مسائل و مشکلات موجود در مساکن مهر در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و با جدیت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/ج

 ضرورت رفع مشکلات مسکن مهر درملایر

برچسب ها: فرمانداری ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.