معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

برنامه سلامت نوروزی در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برنامه سلامت نوروزی در مراکز توزیع موادغذایی سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

برنامه سلامت نوروزی در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دکتر سید مهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: برنامه سلامت نوروزی در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی از ۲۰ اسفند در سیستان و بلوچستان آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

 

وی افزود: ۸۲ بازرس در قالب ۴۱ تیم در طرح نوروزی وظیفه نظارت بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را برعهده دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ادامه داد: این طرح با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی و اپیدمی‌های بیماری‌های قابل انتقال از آب و غذا اجرایی می‌شود.

وی گفت: ۷ هزار و ۲۹۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و یک هزار و ۸۵۸ مکان عمومی در طرح نوروزی مورد بازرسی و نظارت کارشناسان بهداشتی سیستان و بلوچستان قرار می‌گیرند و همچنین سامانه گویای ۱۹۰ نیز به طور شبانه روزی آماده رسیدگی به شکایات بهداشتی هموطنان است.

طباطبایی اظهار داشت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی نسبت به معرفی آن‌ها به تعزیرات حکومتی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اجرای برنامه سلامت نوروزی در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: اخبار سلامت ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار