با وجود شکست خانگی منچستر یونایتد برابر پاری سن ژرمن، اما سولشر هنوز به کام بک تیمش در بازی برگشت امیدوار است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان میزبان منچستر یونایتد خواهد بود.

باخت بازی رفت در خانه، محرومیت پوگبا و لشکر مصدومان منچستر یونایتد شانس زیادی برای پیروزی شاگردان سولشر باقی نگذاشته است، اما سولشر که از قبول باخت تیمش سرباز می‌زند اظهار کرد:هیچ چیز غیر ممکنی وجو ندارد، این امتحان سختی است، اما می‌توانیم نمره قبولی بگیریم، بازی‌های رم- بارسا و رئال مادرید با یوونتوس نشان می‌دهد که در بازی‌های برگشت نتایج چگونه می‌توانند عوض شوند و مثال‌های دیگری از این شرایط وجود دارد که برای ما امید بخش است.

وی ادامه داد:می توانیم پاری سن ژرمن را شکست دهیم، اما مهم‌ترین نکته این است که بتوانیم در این بازی دروازه مان را بسته نگه داریم همانطور که در بازی با لیورپول این کار را کردیم، سپس باید بتوانیم اولین گل بازی را بزنیم وقتی این اتفاقات بیافتد امید‌های ما از همیشه پررنگ‌تر خواهد شد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ درباره در اختیار نداشتن بسیاری از مهره‌های اصلی خود در این بازی گفت:شاید مجبور شویم از بازیکنان جوان در این بازی استفاده کنیم، اما از آن‌ها برای باختن استفاده نخواهیم کرد، زیرا ما از شکست خوشمان نمی‌آید.

وی در پایان افزود: باخت در بازی رفت نشان دهنده بی رحم بودن لیگ قهرمانان اروپا بود ما همه بازی‌ها را آنالیز کردیم، اما گاهی به خاطر یک اشتباه کوچک ممکن است تنبیه شوید، با وجود این مشکلات ما برنامه‌های خوبی برای این بازی داریم و می‌توانیم با شکست پاری سن ژرمن به مرحله بعد صعود کنیم.


بیشتر بخوانید: عملیات غیرممکن آژاکس در خانه رئال/ جهنم وستفالن آماده کامبک بزرگ دورتموند مقابل تاتنهام



انتهای پیام/

امید به برد داریم

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار