تشکیل ۸۰ فقره پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف کوهدشت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت با اشاره به توزیع ۵هزار کیلو گوشت منجمد در بازار این شهرستان گفت: ۸۰فقره پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف تشکیل شده‌است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسدالله سوری لکی گفت: باتوجه به نزدیک‌شدن به روز‌های پایانی سال و افزایش تقاضای مردمی برای اقلام کالایی مورد نیاز طرح نظارتی ویژه نظارت بر بازار همزمان با سراسر کشور در این شهرستان از یکم بهمن ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ در حال اجراست.

وی با بیان اینکه گشت‌های مشترک نظارتی با حضور ادارات عضو کارگروه تنظیم بازار در راستای کنترل و نظارت بر بازار تشکیل‌شده، افزود: سهمیه کالا‌های تنظیم بازار به‌میزان برنج ۱۵۰ تن، گوشت منجمد پنج‌هزار کیلوگرم و شکر ۸۰ تن توسط اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت برای توزیع در بازار جذب شده‌است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت با اشاره به بازرسی ۵۵۸ واحد صنفی در این شهرستان عنوان کرد: ۸۰ فقره پرونده برای واحد‌های مختلف به دلایل گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور و ارائه فاکتور و قاچاق کالا به ارزش ۳۲۴ میلیون و ۶۰۵ هزار ریال تشکیل شده‌است.

وی با تأکید بر اجرای برنامه کشیک اداری در ایام تعطیلات پایان سال بیان کرد: ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت گزارش‌های مردمی‌ست.

انتهای پیام/د

۸۰ فقره پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف کوهدشت تشکیل شد

برچسب ها: تعزیرات ، غذا و دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار