۸ هزار نفر از قزوین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بیش از ۸ هزار نفر در قالب اردو‌های دانشجویی، پایگاه‌های بسیج و داوطلب به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ پاسدار محرمعلی والدی مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: امسال در قالب اردو‌های دانشجویی زمینه اعزام ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از دانشجویان سراسر استان از ۱۷تا ۲۷ اسفندماه برای اعزام به مناطق عملیاتی فراهم شده است.

سرهنگ والدی افزود: در اعزام عمومی هم ۴ هزار نفر از طریق پایگاه‌های بسیج و هزار نفر نیز به صورت داوطلب برای حضور در این مناطق اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سعی شده است تا افراد بار اولی در اولویت قرار گیرند، گفت: با هماهنگی کمیته امداد، ۷۵۰ نفر از مددجویان زائر مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های مختلف مبلغ ۱۰۰هزار تومان از هر داوطلب دریافت می‌شود و بقیه هزینه که ۲۶ هزار تومان است از طریق دستگاه‌های مختلف و سازمان‌های بسیج پرداخت خواهد شد.

سرهنگ والدی گفت: در هر اعزام توانایی پذیرایی هزار و ۱۰۰ نفر در اردوگاه صاحب الامر (عج) واقع در خرمشهر و پایگاه شهید مسعود نیا اهواز را داریم.

انتهای پیام/ک

باراولی ها برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب در اولویتند

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار