اعتصاب نفتی‌ها شکسته شد

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعد از ۳ روز اعتصاب امروز تمرین خواهند کرد.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان امروز تمرین می کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان این روز‌ها درگیر مشکلات مالی است و در شرایطی که مسئولان تیم اعلام کرده بودند تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر ۵۰ درصد از قرارداد‌های بازیکنان را پرداخت خواهند کرد تا امروز فقط ۳۰ درصد از قرارداد‌ها پرداخت شده است.

بازیکنان تیم فوتبال نفت نفت مسجد سلیمان ۳ روز گذشته را در اعتصاب به سر بردند و حاضر به تمرین نشدند. با توجه به این اتفاق امروز چهارشنبه ۱۵ اسفند خبر‌هایی منتشر شده بود که احتمال دارد تیم مسجد سلیمان در دیدار مقابل استقلال تهران حاضر نشود، اما مسئولان باشگاه نفت این خبر را تکذیب کردند.

طبق اعلام مسئولان باشگاه نفت با توجه به صحبت‌هایی که نصریان دوست مدیرعامل باشگاه با بازیکنان انجام داده است این تیم امروز بعد از ۳ روز تمرین خواهد کرد تا برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال تهران آماده شوند.

عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضور تیمشان در دیدار مقابل استقلال گفت: تیم مشکلی برای بازی با استقلال ندارد و در این دیدار حاضر خواهیم شد و امروز نیز تیم قطعا تمرین خواهد کرد.

بهادری در مورد اینکه برای حمایت‌های مالی نیاز به یک روزنه قانونی دارند گفت: همه دوست دارند به این تیم کمک کنند، اما ما نیاز به یک راه قانونی داریم که در حال حاضر وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

احتمال تعویق دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

استقلال یک بازیکن دیگر برای رویارویی با نفت را از دست داد

اعتصاب بازیکنان ورزشی نیست/ بازیکنان از اول می دانستند نفت مشکل مالی دارد


انتهای پیام/

پایان اعتصاب بازیکنان نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار