اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق در استان، مقابله علمی و مطالعه‌شده با مسایل اقتصادی را ارزشمند عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در نشست کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تأکید بر اجرای این طرح در استان، گفت: جلب همراهی مردم در اجرای طرح یاد شده ضروری است.

وی در این نشست که با محوریت بررسی طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق تشکیل شد، افزود: گرچه اصل بر جلوگیری از ورود کالای قاچاق از مبادی ورودی است، اما مقابله در سطح عرضه نیز باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق در مرحله اول برای جلوگیری از عرضه پوشاک قاچاق با برند خارجی اجرا می‌شود، افزود: پوشاک برند جزو کالا‌های اساسی نیست و به همین خاطر اجرای این طرح می‌تواند تجربه خوبی برای مقابله با عرضه کالا‌های قاچاق در بخش‌های دیگر باشد.

پورمحمدی بیان کرد: ورود حجم بالای پوشاک برند منطقی نیست و جلوگیری از عرضه آن‌ها می‌تواند موجب رونق تولید داخلی در صنعت پوشاک شود؛ هر چند که باید حقوق واردکنندگان قانونی نیز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر رعایت ملاحظات خاص در اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق، همراهی مردم در این زمینه را ضروری دانست.

در این نشست گزارشی از روند اجرای این طرح در تهران ارایه و نحوه اجرای آن در استان بررسی شد.

انتهای پیام/ش

طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق در آذربایجان شرقی اجرا  می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار