در شیراز؛

تشکیل ۱۲۰ پرونده تخلف صنفی از طریق گزارش‌های مردمی/برخورد تعزیرات با متخلفان بازار شب عید

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: طی بازرسی از یک مجتمع تجاری در شیراز تعداد ۱۲۰ فقره پرونده تخلفات برای واحد‌های صنفی تشکیل شد.

تشکیل ۱۲۰ پرونده تخلف صنفی از طریق گزارش‌های مردمی/برخورد تعزیرات با متخلفان بازار شب عیدعلی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: گزارش‌های متعددی مبنی بر گرانفروشی در یکی از مجتمع‌های تجاری پر تردد شهر دریافت کرده بودیم که روز گذشته به منظور بررسی موضوع، اکیپ سیار تعزیرات حکومتی استان به همراه بازرسین سازمان صمت به این محل مراجعه کردند.

وی ادامه داد: همکاران ما تحت عنوان مشتری اقدام به خرید صوری از واحد‌های صنفی مستقر در این مجتمع کردند که طی بررسی‌های به عمل آمده تخلفات گسترده صنفی در این مجتمع محرز شد.

مبشری اضافه کرد: تعداد ۱۲۰ فقره پرونده تخلفات برای واحد‌های صنفی این مجتمع که عمدتا شامل کیف و کفش و پوشاک بوده تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه‌ای ویژه ارجاع شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به حضور مستمر اکیپ‌های بازرسی تعزیرات در روز‌های پایانی سال، تصریح کرد: همزمان با افزایش تقاضای مردم برای خرید پایان سال برخی سودجویان در جهت کسب منفعت بیشتر اقدام به گرانفروشی و ظلم به شهروندان می‌کنند که تعزیرات حکومتی در برخورد با این افراد هیچگونه اغماضی نخواهد کرد.
انتهای پیام/م

برخورد تعزیرات با متخلفان بازار شب عید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.