سردار سلامی :

قدرت دفاعی ایران روندی پرشتاب، اما توقف‌ناپذیر دارد

جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: قدرت دفاعی ما یک روند پرشتاب دارد و فرزندان ایران اسلامی آموخته‌اند که برای دفاع از ارزش‌های کشور، باید قوی باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار حسین سلامی امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه تنها بخش کوچکی از دستاورد‌ها بزرگ دفاعی بوده که در سال‌های اخیر در مجموعه هوافضای ما ساخته شده است.

وی افزود: تقریبا تمام این دستاورد‌های فنی کم‌نظیر و شاید در برخی حوزه‌ها بی‌نظیرند که در فضای تحریم به‌وجود آمده است؛ یعنی وقتی که نقطه اتکای ما از همه قدرت‌های بیرونی برداشته شد و به ظرفیت‌های درونی خودمان به اذن خداند تکیه کردیم، موفق شدیم سیستم‌های دفاعی پیشرفته‌ای را بسازیم که امروز بخشی از آن‌ها را امروز در اینجا می‌بینید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: روزگاری در همین نقطه ما با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها دفاع می‌کردیم، اما امروز به موشک‌های چند کیلومتر برد رسیده‌ایم که با دقت‌های بسیار بالا می‌توانند هر هدفی را با شعاع مورد نظر هدف قرار دهند. این نشان‌دهنده این است که راه شهدای ما همچنان ادامه دارد و این راه متوقف نمی‌شود.

سردار سلامی با تاکید براینکه قدرت دفاعی ما یک روند پرشتاب، اما توقف‌ناپذیر را درحال تجربه است، گفت: فرزندان ایران اسلامی آموخته‌اند که برای دفاع از ارزش‌های حیاتی کشور، مکتب و جهان اسلام باید قوی باشند.

وی اضافه کرد: این دستاورد‌ها برای دفاع از آرمان‌های ملت و امنیت کشور است پس طبیعتاً هنگامی که مردم این واقعیت‌ها را روی زمین می‌بینند به این حقیقت باور می‌کنند که امروز ایران به یک قدرت منطقه‌ای و در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.

دشمن باید از تمام سرزمین های اسلامی دور شود

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه  گفت : خوزستان سرزمین رودهای زلال و خروشان و سرزمین اثبات وفاداری ملت به ارزش ها و اعتقادات خود است.

وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه در این منطقه مقدس و عملیاتی نشان دهنده تداوم راه شهدا است.

جانشین فرماندهی کل سپاه افزود: دشمن روزی در این نقطه حضور داشت اما امروز هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران تحت تعقیب است که این نیز اقتدار ایران اسلامی را نشان می دهد.

وی نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه را تنها بخش کوچکی از جذابیت های قدرت دفاعی ایران و اسلام دانست و افزود: دشمنان باید انتهای این قدرت را محاسبه کنند.

دومین نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران روز پنجشنبه در پادگان شهید حبیب الهی اهواز گشایش یافت.

انتهای پیام /ا

 

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.