رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

راهیان نور موقعیت بسیار خوبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

سرلشکر باقری گفت: راهیان نور موقعیت بسیار خوبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است و همه باید برای انجام بهتر آن تلاش کنند.

راهیان نور موقعیت بسیار خوبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور که صبح امروز پنجشنبه ١۶ اسفند ماه در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تشکر از دست اندرکاران راهیان نور گفت: فرصت راهیان نور موقعیت بسیار خوبی برای انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس است و همه دستگاه ها باید برای انجام بهتر آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: در بیان خاطرات دفاع مقدس باید تلاش شود که حقایق به درستی و روشنی مطابق آنچه وجود داشته به جوانان انتقال داده شود و از بزرگ نمایی دوری کرد.

باقری عنوان کرد: مسئله حفظ امنیت راهیان نور بسیار مهم است، عناصر ضد انقلاب به دنبال آسیب رساندن به ملت انقلابی ایران اسلامی هستند و در اردوهای راهیان نور که جوانان انقلابی حضور دارند می بایست دقت لازم برای تامین امنیت این حرکت عظیم به خوبی انجام شود .

وی افزود: بر اساس آمار و اطلاعات ۷۰ درصد زائران راهیان نور را جوانان تشکیل می دهند، به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم باید همکاری بیشتری در برگزاری اردوی راهیان نور داشته باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پاسخ گویی به سوالات جوانان در جریان اردوی راهیان نور را بسیار مهم دانست و گفت: باید در مدت حضور جوانان راهیان نور افراد مطلع دلایل ادامه جنگ و شبهه های که برای جوانان به وجود آمده را پاسخ دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باره اهمیت راهیان نور گفت: مقام معظم رهبری نقش بسیار مهمی برای راهیان نور در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قائل هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما به عنوان نسلی که دفاع مقدس را دیدیم باید قدر و ارزش آن را به خوبی بشناسیم و به دیگران بشناسانیم، افزود: باید جوانان بدانند که در دفاع مقدس چه اتفاقاتی رخ داده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس تاثیرات زیادی بر زندگی مردم و تمامی مستضعفان جهان داشته است، گفت: اگر امنیت پایدار و آرامش قابل اعتماد در کشور داریم و اگر مردم ایران سربلند هستند و فرهنگ اصیل ایران رشد می‌کند مرهون دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار