عاملان اخاذی از طلافروش اصفهانی دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: ۲ نفر که با تهدید یک طلافروش قصد داشتند مبلغ ۷۵ هزار دلار از وی اخاذی کنند در عملیات ویژه ماموران این فرماندهی دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمدحسن اسماعیلی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت یکی از طلافروش‌های شهرستان اصفهان مبنی بر اینکه افرادی ناشناس طی تماس تلفنی و ارسال نامه تهدید آمیز از او مبلغ ۷۵ هزار دلار آمریکا را درخواست کردند موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران سرانجام پس از چند روز کار اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند ۲ نفر که اقدام به اخاذی از شاکی کرده بودند را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

 
رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان در گذشته با شاکی در زمینه حمل طلای کیفی فعالیت داشته و با توجه به آشنایی کامل از دارائی وی اقدام به این عمل مجرمانه کرده بودند.
 
سرهنگ اسماعیلی در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف خود موجبات برهم زدن آسایش مردم را فراهم کنند. 
 
انتهای پیام/م 
 

دستگیری عاملان اخاذی از طلافروش اصفهانی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار