رئیس کمیسیون انرژی مجلس خبر داد؛

۳۸۸ میلیون دلار سرمایه گذاری در بخش پتروشیمی

حسنوند گفت: پروژه پتروشیمی اندیمشک با سرمایه ۳۸۸ میلیون دلاری آغاز به‌کار کرده است که نشانه شکست تحریم‌های آمریکا علیه نفت ایران است.

۳۸۸ میلیون دلار سرمایه گذاری در بخش پتروشیمیبه گزارش خبرنگار  اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه پتروشیمی اندیمشک گفت: دشمن تحریم‌ها و تهدید‌ها را برای تسلیم مردم بکار برده و نوک پیکان آن نفت ایران است، چراکه این بخش باعث اشتغال و توسعه ایران می‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز هرکس که انقلابی است و دغدغه مردم را دارد، وظیفه‌ای جز وحدت و تلاش برای توسعه ندارد و اگر گامی برای ناامید کردن مردم داشته باشد به طور قطع با دشمن است.


بیشتر بخوانید: آغاز عملیات اجرایی احداث اولین طرح تولید «اتیلن اکساید» در خوزستان/ نوک حمله آمریکا، صنعت نفت ایران است 


وی در خصوص حفظ اطلاعات در بخش نفت برای جلوگیری از لو رفتن دور زدن تحریم‌ها گفت: میادین نفتی مشترک ایران و عراق نشانه‌ای از توجه و عزم برای بهره برداری را نشان می‌دهد و تصویب اختصاص ۴ درصد از تولیدات نفت برای سرمایه‌های اجتماعی نشان دهنده توجه به مناطق نفت خیز است، همچنین باید توجه داشت که نفت را از آن خود نمی‌دانیم و متعلق به همه است، با این حال خوزستان خوب نیست که باید حال آن را دریابید.

حسنوند گفت: پروژه پتروشیمی اندیمشک یک کار ملی تعریف شده و در آن ۳۸۸ میلیون دلار سرمایه گذاری شده است و همچنین ۵ میلیارد دلار پروژه در بخش‌های مختلف استان خوزستان سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار