رخدادهای لرزه‌ای در هفته گذشته:

بزرگترین زلزله هفته در هجدک/ ثبت ۵۲ زمین لرزه در کشور

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۶ کیلومتر هجدک در استان کرمان را لرزاند که بزرگترین زلزله هفته بوده است.

بزرگترین زلزله هفته در هجدک/ ثبت ۵۲ زمین لرزه در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس داده‌های ثبت شده در مرکز لرزه نگاری کشور، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌های رخ داده در کشور  را از  ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه  را به اطلاع می‌رسانیم، تعداد  ۵۲ زلزله در این فاصله به ثبت رسیده است.

جزئیات زلزله های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۱۱ اسفند ماه:

در شهداد استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر رخ داده است، در گیلانغرب استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است، در بندر دیر استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر در عمق ۱۶ کیلومتر ثبت شده است، در هجدک استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۶ کیلومتر گزارش شده است، در شربیان استان آذربایجان شرقی زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۱۷ کیلومتر رخ داده است، در هجدک استان کرمان ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر به وقوع پیوسته است.

یکشنبه ۱۲ اسفند ماه:

در سیرچ استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر در عمق ۴ کیلومتر رخ داده است، در خوی استان آذربایجان غربی زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر گزارش شده است، در کانی‌سور استان کردستان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۶ کیلومتر ثبت شده است.

دوشنبه ۱۳ اسفند ماه:

در قیر استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر در عمق ۵ کیلومتر ثبت شده است، در ملایر استان همدان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۶ کیلومتر گزارش شده است، در ورزنه استان اصفهان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۶ کیلومتر رخ داده است، در بجنورد استان خراسان شمالی زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتر گزارش شده است.

سه‌شنبه ۱۴ اسفند ماه:

در هجدک استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر ثبت شده است، در بندر دیر استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۳ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتر گزارش شده است، در راور استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر ثبت شده است.

در بندر دیر استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر در عمق ۱۶ کیلومتر گزارش شده است، در قائمیه استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است، در بیشه بنه استان مازندران زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر گزارش شده است، در ماکو استان آذربایجان غربی زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است.

چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه:

در بندر دیر استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر در عمق ۱۷ کیلومتر گزارش شده است، در آبدان استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر رخ داده است.

پنجشنبه ۱۶ اسفند ماه:

در شهداد استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است، در مال خلیفه استان چهارمحال و بختیاری زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۵ کیلومتر گزارش شده است، در نگور استان سیستان بو بلوچستان زلزله‌ای به بزرگی ۳ ریشتر در عمق ۷۰ کیلومتر گزارش شده است، در عنبرآباد استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر ثبت شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: زلزله ، اخبار فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار