خطیر: دستور موقت منشا لغو شده است

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: در رسانه‌ها دیدم که عنوان شده منشا بخشیده شده بلکه باید بگویم یک دستور موقت بوده که لغو شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره لغو محرومیت موقت گادوین منشا گفت: طبق دعوتی که کمیته اخلاق در رابطه با پرونده منشا داشت، من به همراه این بازیکن و فتحی مدیر عامل باشگاه راس ساعت ۱۳:۳۰ در کمیته اخلاق حضور پیدا کردیم و توضیحات لازم نسبت به اتفاقات رخ داده به ریاست این کمیته ارائه دادیم.

او ادامه داد: با توجه به دستور موقتی که کمیته اخلاق هفته قبل مبنی بر فیلم بریده شده در فضای مجازی برای منشا صادر کرده بود و این فیلم کامل نبود بر همین اساس ما اطلاعات کافی را به کمیته اخلاق ارائه دادیم. در هفته جاری فیلم کامل اتفاق رخ داده را به کمیته اخلاق ارسال کردیم و این فیلم نشان می‌داد فرد با برنامه مو‌های منشا را کشیده و همین خاطر گادوین هم از خود دفاع کرده است.

خطیر بیان کرد: ریاست کمیته اخلاق دفاعیات را پذیرفت و منشا اعلام کرد با توجه به حضور ۳/۵ ساله در فوتبال ایران تا به امروز بد اخلاقی نداشته است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: در رسانه‌ها دیدم که عنوان شده منشا بخشیده شده بلکه باید بگویم یک دستور موقت بوده که لغو شده و فرد مورد نظر هم شناسایی شده است.


بیشتر بخوانیم:

زمان حضور منشا در کمیته اخلاق مشخص شد

قول گادوین منشا به هواداران استقلال

منشا بخشیده شد


انتهای پیام/

اظهارات خطیر درباره جلسه کمیته اخلاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار