شهردار تهران مطرح کرد؛

سهم خودرو‌های شخصی در آلودگی تهران کمتر از نصف است

حناچی گفت: سهم خودرو‌های شخصی در آلودگی هوای تهران ۴۳ درصد است.

سهم خودرو‌های شخصی در آلودگی تهران کمتر از نصف استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران امشب در مراسم آیین چراغ خاموشی نیست که در خانه هنرمندان برگزار شد با بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که در زندگی تصمیم می‌می‌گیریم تصمیم بر سر یک دوراهی است، اظهار کرد: فضایی که در آن هستیم نتیجه یک خیر دائمی است.

شهردار تهران با اشاره به باغ نگارستان اظهار کرد: وجود این باغ نتیجه یک تصمیم درست است، زیرا قرار بود آنجا تخریب شود و برج ساخته شود، اما مرحوم حسن حبیبی مانع آن شد و باید کمک کنیم تا این اتفاقات رقم بخورد.

وی با بیان اینکه تهران در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد اظهار کرد: در بلندمدت راه‌هایی وجود دارد و در کوتاه مدت هیچ راهی جز همراهی مردم نیست و باید کاری کنیم که جریان بهتر شدن حال شهر عمومی شود.

حناچی با بیان اینکه ۴۳ درصد آلودگی هوا برای خودرو‌های شخصی است گفت: اگر مردم برای رفع آلودگی هوا همراهی کنند موفق خواهیم بود چنانچه امسال روز اضطراری نداشتیم، و البته بخشی از کاهش آلودگی هم به خاطر شرایط جوی بود.

شهردار تهران با بیان اینکه در آموزه‌های فرهنگی ما آمده است که خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد اظهار کرد: در شهر‌های موفق شهر‌هایی هستند که عناصر زیبایی را در شهر می‌بینند ما تلاش می‌کنیم با حمایت هنرمندان و شهرمان را زیباتر کنیم فرهنگ شهر‌ها متنوع کنیم.

وی با بیان اینکه در مورد رنگ تهران اولین رنگی که به ذهن خطور می‌کند خاکستری است،گفت: در این دوره تلااش می‌کنیم روزگار بهتری را رقم بزنیم.

حناچی در خصوص علت عدم تملک ۶۲ باغی که مجوز ساخت برج باغ تهران صادر شد، بیان کرد: امکان تملک آن‌ها وجود نداشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار