تمهیدات پلیس راهور اصفهان برای کاهش بار ترافیک در روزهای پایانی سال

رئيس پليس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تمهیدات ویژه به منظور کاهش بار ترافیکی شهری در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "رضارضایی" رئيس پليس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی بار ترافیک شهری در روز‌های پایانی سال به خصوص در خیابان‌های هسته مرکزی شهر اصفهان، گفت: به همین جهت تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده تا مردم بهتر بتوانند به خرید‌های خود در این ایام بپردازند.

وی از آماده باش ۱۰۰ درصدی ماموران پلیس راهور در سطح خیابان‌ها و اختصاص گشت‌های ویژه به منظور بازگشایی گره‌های کور ترافیکی و روانسازی خیابان‌ها برای عبور خودرو‌ها و عابران پیاده خبر داد.

سرهنگ رضایی گفت: علاوه بر این طی هماهنگی با مسئولان شهرداری اصفهان ساعات کار اتوبوس‌های شرکت واحد و مترو تا ساعت ۲۳ تمدید شده و به شهروندان توصیه می‌کنیم به جای استفاده از خودرو‌های شخصی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا هم در وقت خود صرفه جویی کرده و هم به روانسازی ترافیک و کاهش آلودگی شهر خود کمک کنند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: رصد دوربین‌های نظارتی، نشان می‌دهد که عبور عابران و موتورسیکلت سواران بدون توجه به چراغ راهنمایی و عدم رعایت حق تقدم و همچنین توقف کردن وسایل نقلیه در مکان‌های پارک ممنوع از عوامل اصلی تشدید بار ترافیکی در روز‌های پایانی سال هستند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: البته برخورد ماموران پلیس راهور با تخلفات نیز بصورت کاملاً جدی در دستور کار قرار گرفته و اعمال قانون توأم با رعایت ادب و احترام و حفظ شأن مردم به کلیه واحد‌ها ابلاغ شده است.
سرهنگ رضایی، در خاتمه ضمن تبریک پیشاپیش نوروز ۹۸ گفت: از مردم شریف اصفهان انتظار داریم تا همچون سال‌های گذشته اهتمام ویژه‌ای به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته و ماموران پلیس راهور را در ایجاد فضای آرام و با نشاط در بستر خیابان‌های شهر یاری دهند.

 
انتهای پیام/م
 

آماده باش صد درصدی  پلیس راهوراصفهان برای روزهای پایانی سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.