اکثر محورهای استان کرمانشاه لغزنده است+تصاویر

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت:بارش برف در اکثر محور‌های استان تمام راه‌های استان بجز کنگاور در حال حاضر بعلت بارش برف و باران لغزنده است.

حیدری رییس پلیس راه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  تردد از محور‌های اورامانات کرند به اسلام آباد و گردنه عین الکش به سمت کمربندی شرقی و بیستون بعلت سنگینی برف با کندی مواجه است.

وی گفت: هرچند راهداران و پلیس راه در حال باز نگه داشتن راه‌ها هستند، اما لازم است مرم از تردد‌های غیر ضرور خودداری کنند و در صورتیکه ناگزیر به سفر هستند حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
اکثر محورهای استان کرمانشاه لغزنده است
حیدری بیان کرد:گزارش‌هایی رسیده که در اورامانات راه‌های اصلی و بین شهری باز هستند، ولی ممکن است بعضی از راه‌های فرعی و روستایی دچار مشکل باشند.

 رییس پلیس راه استان کرمانشاه   با بیان اینکه از تردد های غیر ضروری خودداری کنند  گفت: زنجیر چرخ آماده بکار و مناسب لاستیک، بخاری و برف پاک کن و سوخت کافی از الزامات حیاتی تردد در این شرایط است .
اکثر محورهای استان کرمانشاه لغزنده است

حیدری با اشاره به استقرار تیم هایی از پلیس راه در محورهای مواصلاتی و گردنه‎های برف‎گیر استان کرمانشاه بیان کرد:‎هنگام تردد در گردنه‎های برفگیر استان  کرمانشاه رعایت فاصله طولی، روشن کردن چراغ ماشین در طول روز در هنگام بارش برف و باران  از جمله اقدامات ضروری در هنگام تردد از این مسیرها است.

انتهای  پیام/ز

 
 تمامی راه ها در استان کرمانشاه باز است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار