میتسوبیشی از جدیدترین فناوری شارژ خودروهای الکتریکی رونمایی کرد +فیلم

شرکت میتسوبیشی از جدیدترین فناوری شارژ خودروهای الکتریکی در خانه که به صاحب خودرو اجازه می‌دهد برق را بین خانه و خودرو تقسیم کند، رونمایی کرد.

میتسوبیشی از جدیدترین فناوری شارژ خودروهای الکتریکی رونمایی کرد+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودروهای برقی و هیبردی از بهترین جهش‌های صنعت خودروسازی هستند. این خودروها هیچ گونه آلودگی محیط زیستی تولید نمی‌کنند و می‌توان آن‌ها را سالم‌ترین نوع وسیله نقلیه دانست. مسئله شارژ کردن این خودروها هم به تازگی برطرف شده است زیرا میتسوبیشی برای این کار فکرهایی کرده است.

امسال، میتسوبیشی یک سیستم جدید را عرضه می‌کند که به شما امکان می‌دهد برق را بین خانه و ماشین الکتریکی خود به اشتراک بگذارید. (House Dendo Drive (DDH که چندی پیش در نمایشگاه ژنو عرضه شد دارای پنل‌های خورشیدی، باتری خانه و شارژر دو طرفه است که جریان برق را بسته به نیاز شما از خانه به ماشین یا از ماشین به خانه انتقال می‌دهد. DDH از ماشین‌هایی مانند Mitsubishi Engelberg Tourer پشتیبانی می‌کند. شرکت میتسوبیشی این خودرو را نیز در این نمایشگاه رونمایی کرد.

میتسوبیشی از جدیدترین فناوری شارژ خودروهای الکتریکی رونمایی کرد +فیلم

این فناوری می‌تواند در موارد خاصی به کمک دارنده خودروهای برقی بیاید. برای مثال زمانی که احتیاج دارید شارژ باتری خود را افزایش دهید اما نمی‌توانید تا رسیدن به مکان مناسب این کار را انجام دهید. حتی زمانی که برق خانه می‌رود این خودرو می‌تواند مقداری از برق مورد نیاز را تامین کند. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که در ساعت‌های خاصی قیمت برق پایین‌تر است شما با داشتن این فناوری می‌توانید خودروی خود را در آن زمان‌‌ها شارژ کنید و پس از در ساعت اوج مصرف از برق ذخیره شده در خودرو استفاده کنید.

میتسوبیشی از جدیدترین فناوری شارژ خودروهای الکتریکی رونمایی کرد +فیلم

این سیستم از هر دو مدل موتور تمام الکتریکی و همچنین هیبریدی مانند Engelberg Tourer جدید و Outlander PHEV پشتیبانی می‌کند. میتسوبیشی قصد دارد نصب و همچنین خدمات تعمیر و نگهداری این سیستم را در نمایندگی‌های آن ارائه دهد. نصب و راه اندازی آن توسط خود خریدار غیرممکن خواهد بود. میتسوبیشی تنها شرکتی نیست که به فکر تولید یک شارژر ماشین دو طرفه برای خانه افتاده است. در ادامه فیلم این فناوری را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات


انتهای پیام/

میتسوبیشی و شارژر دو طرفه خودرو و خانه

برچسب ها: فناوری ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار