از سوی قالیباف مطرح شد؛

امیدوارم حجت‌الاسلام رئیسی در جایگاه ریاست قوه قضائیه منشأ تحول باشند

محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه را به وی تبریک گفت.

قالیبافبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی شب گذشته و همزمان با آغاز ماه پرفضیلت رجب المرجب، در حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند.

به همین مناسبت محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، مسئولیت جدید حجت الاسلام رئیسی را به وی تبریک گفت.

قالیباف نوشت:

" انتصاب برادر عزیزم جناب آقای رئیسی را به ریاست قوه قضائیه تبریک عرض می کنم. با شناختی که به واسطه دوستی چهل ساله از ایشان دارم، مطمئنم که تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و تحقق آموزه های انقلاب در مسوولیت جدید به کار خواهند گرفت حقیقتا دستگاه قضا اگرچه نقطه پایان حل و فصل چالش ها و اختلافات جامعه است اما مهمترین جایگاه احیا سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ان‌شاءالله با همت ایشان و همکاران دلسوز و پر تلاش در قوه قضاییه، از طریق قاطعیت در برخورد با مجرمان و احقاق حقوق عامه ، کارآمدی و اثربخشی این مجموعه را شاهد خواهیم بود. امیدوارم این برادر عزیز که اولین مسئولیتش، با حکم امام راحل و در دستگاه قضا بود در جایگاه ریاست قوه قضاییه منشا تحول باشند همچنانکه الحق در خدمت به زوار خورشید خراسان منشا اثر و تحول بوده‌اند.

متن حکم مقام معظم رهبری، حاوی نکات برجسته‌ای است که ضرورت‌های ایران امروز را روشن می‌کند. جوان‌گرایی که وجه مشترک اغلب انتصابات اخیر رهبریست، در متن این حکم نیز مورد تصریح و تاکید قرار گرفته است. ورود فعالانه قوه قضائیه به حوزه فعالیت‌های اجتماعی و برقراری عدالت اجتماعی و عملکرد شفاف و زمان مبنا، از دیگر موارد حکم ابلاغی مقام معظم رهبریست که نه تنها مورد نیاز دستگاه قضا، بلکه از ضروریات تمام دستگاه‌هایی است که با مردم سر و کار دارند.

از درگاه خداوند متعال، برای برادرم حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در این مسئولیت خطیر، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و به آیت الله آملی لاریجانی، که در دوره ایشان شاخص توسعه قضایی بویژه در ابعاد سهولت دسترسی به خدمات عمومی قضایی افزایش یافت و تلاش شد در رسیدگی به پرونده های قضایی هیچ ملاحظه ای خارج از قضاوت عادلانه دخیل نباشد، خداقوت می گویم."

قالیباف

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار