مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم عنوان کرد؛

برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روز شهید فرصتی مناسبی است

هاشمی روز شهید را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از خانواده شهدا دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه قم با تقدیم بیش از ۶ هزار شهید به انقلاب اسلامی استان سرآمد کشور است گفت: حضور ۱۱ هزار جانباز دفاع مقدس و ۵۹۶ آزاده در استان نشان دهنده مسئولیت خطیر بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت رسانی به جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی با برشمردن خدمات بنیاد شهید به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران گفت: با اجرایی شدن طرح سپاس در استان از ۲ سال گذشته بیش از ۸۰۰ دیدار با خانواده معظم شهدا به منظور تکریم از آنها و رسیدگی به نیازهای آنان انجام شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود ۷۷ گلزار شهدا در سراسر استان را از مهمترین پایگاه‌های معنوی قم دانست و گفت: دشمن در سال‌های اخیر با تلاش همه جانبه در عرصه های فضای مجازی سعی در تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در میان جوانان داشته است که نیازمند هوشیاری بیشتر مردم و مسئولان در مقابل این توطئه است.

همچنین مدیر کل و جمعی از معاونان و کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش در مصلای قدس در قالب طرح رقابت در خدمت به مشکلات خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران رسیدگی کردند.

انتهای پیام/الف

روز شهید فرصتی مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار