امام جمعه میاندوآب؛

گرانی‌ها مردم را رنجیده و گله‌مند کرده است

امام جمعه میاندوآب گفت:گرانی‌ها مردم را رنجیده و گله‌مند کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام حمید حسن زاده،امام جمعه میاندوآب در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:گروهی از نخبه‌های علمی دانشگاهی و حوزوی میاندوآب، در فضای حقیقی و فضای مجازی گرد هم آمده اند تا برای عملیاتی و کاربردی کردن گام دوم انقلاب تلاش می‌کنند و امیدواریم با ایجاد دبیرخانه این بیانیه بتوانیم قدم‌های موثری در این راه برداریم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه اهمیت بیانیه‌ها به نگارنده آن است، گفت: نویسنده بیانیه گام دوم انقلاب دلسوزترین فرد برای انقلاب و کشور و نظام است، مشرف‌ترین و آگاه‌ترین فرد به مشکلات کشور و مسائل جهانی است و از لحاظ اندوخته‌های علمی و اندیشه‌ها نه در مقیاس کشوری بلکه در جهان بی نظیر است و این را باید در گفته‌ها و اعترافات رهبران جهان جستجو کرد، فکر نکنید من به عنوان سرباز ولایت این‌ها را می‌گویم، حرف‌های پوتین و وزیر امور خارجه آمریکا تایید کننده این ادعاست.
 
خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: دلیل اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به ولایت فقیه اشاره و یا تاکید نکرده است به این دلیل است که خودش مصاداق ولایت  است و اگر اشاره می‌کردند شاید عده‌ای از این موضوع سوء استفاده می‌کردند، اما این بیانیه بدون ولایت فقیه امکان عملی شدن ندارد.
 
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: کلمات حکیمانه‌ای که مقام معظم رهبری در این بیانیه استفاده کرده است بسیار هوشمندانه و هدفمند است، از جمله ترسیم افق و چشم انداز آینده یا تشبیه ۴۰ سال اول انقلاب به گام نخست از این نمونه هاست.
 
وی با شاره به اینکه در این بیانیه رهبر انقلاب ۴۰ بار بر کلمه جوان تاکید کرده است، گفت:این تاکید با توجه به تجربه سال‌های گذشته مخصوصاً اول انقلاب که جوان‌ها هر جا وارد شده اند موفقیت حاصل شده است رهبر انقلاب هم بر استفاده از جوانان تاکید می‌کند و بدون تعارف می‌گویم وقتی رهبری بر استفاده از جوانان تاکید می‌کنند استثنایی برای هیچ شخص و ارگانی وجود ندارد سران قوای سه گانه باید فرمایش رهبر در جامعه را پیاده کنند و مسولان شهرستان هم تا می‌توانند در استفاده از جوانان اهتمام داشته باشند.
 
امام جمعه میاندوآب گفت: در ۴۰ سال گذشته هر موقع متحد بوده ایم پوزه دشمنان را به زمین مالیده ایم، در همین شهر هم اگر می‌خواهیم پیشرفت داشته باشیم باید با همدلی و وحدت کار را پیش ببریم، از خودمان حرف نزنیم و ضد انقلاب و انقلاب تولید نکنیم، همه کسانی که برای این نظام و انقلاب زحمت می‌کشند و فعالیت می‌کنند مورد احترام هستند و گروه بازی و جناح بازی موجب عقب ماندگی می‌شود.
 
خطیب نماز جمعه این هفته میاندوآب گفت: همه می‌دانیم برخی مشکلات از جمله گرانی‌ها مردم را رنجیده و گله‌مند کرده است و موضوع قابل اغماض نیست باید مسولان کشور به فکر راهکار باشند، خداوند لعنت کند کسانی را که به مردم رحم نمی‌کند و با این گرانی مردم را در مضیقه گذاشته اند و اگر کاری از دستشان بر می‌آید برای مردم نمی‌کنند.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به ۸ مارس روز جهانی زن گفت: اگر مردان غیرتمند و باصلابت در جامعه داریم از وجود زنان این سرزمین است این روز را خدمت تمام بانوان تبریک می‌گوییم.
 
انتهای پیام/م
 

نماز جمعه میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.