آیت الله حیدری خواستار شد؛

رئیس جدید قوه قضائیه برخورد قاطع با مفسدان را در دستوکار قرار دهد

امام جمعه موقت اهواز از رئیس جدید قوه قضائیه خواست با مفسدانی که زیر هر لوایی و عبایی قرار گرفته اند، برخورد قاطع و جدی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به ۲۵ اسفندماه، روز راهیان نور، این اردو‌ها را یکی از مؤثرترین برنامه‌های فرهنگی کشور عنوان کرد و گفت: راهیان نور یبب می‌شوند نسل جدید انقلاب را با ذخیره بزرگ دفاع مقدس به خوبی آشنا شوند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت یعقوب ابن اسحاق اهوازی معروف به «ابن سکیت اهوازی» بیان داشت: وی از شیعیان مخلص اهوازی و از اهالی دورق یا همان شادگان امروزی بود که در زمان متوکل عباسی به خاطر ابراز علاقه به امام حسن و امام حسین به شهادت رسید. حقیقتاً جوانان ما به این شخصیت‌های اثرگذار شیعی و ولایی آشنا شوند و منش آنان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

آیت الله حیدری به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: این یک چشم انداز اساسی برای دهه پنجم انقلاب اسلامی است که رهبر انقلاب ضمن تبیین پیشرفت‌های درخشان انقلاب در این مدت، چشم انداز آینده انقلاب را به خوبی در آن ترسیم کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به استفاده از جوانان و جوانگرایی در کشور افزود: یکی از جوانگرایی‌های صورت گرفته در این مدت انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی که یکی از مدیران انقلابی و مدبر به شمار می‌رود، به ریاست قوه قضائیه است که حکم وی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شد.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: ملت ایران انتظار دارد با مفسدان زیر هر لوایی و عبایی و ارگانی برخورد قاطع صورت بگیرد. این‌ها باید سزای عمل خودشان را ببینند و این انتظار از رئیس جدید قوه قضائیه می‌رود.

آیت الله محسن حیدری با اشاره به آشفتگی موجود در بازار و گران شدن کالا برای مردم که عمدتاً بر اثر بی‌تدبیری مسئولان اقتصادی این مملکت صورت گرفت، اظهار داشت: باید مسئولان بی تدبیر که عملکرد آن‌ها باعث این التهابات شد را نباید فقط عوض کرد بلکه باید آن‌ها را پای میز محاکمه کشاند و به اشد مجازات محکوم کرد. تنها راه حل مشکلات اقتصادی این کشور سپردن کار به نیرو‌های جوان انقلابی است و این را تجربه ثابت کرده است.

وی در پایان گفت: بر ما فرض است که از آیت‌الله موسوی جزایری این فقیه مجاهد و خدوم تقدیر و تشکر کنیم که در طول این ۴۰ سال مایه خیر و برکت برای استان خوزستان بودند.

انتهای پیام/گ

لزوم برخورد با مفسدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.