قلعه نویی بلد است که چطور تیمش را قهرمان کند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه آقای قلعه نویی بلد است که چطور تیمش را قهرمان کند گفت: مهم‌ترین مسئله نتیجه گرایی است و آقای قلعه نویی در این زمینه استاد است.

قلعه‌نویی استاد قهرمان کردن تیم‌ها استبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، مهدی تارتار بیان کرد: امیر قلعه نویی هر جا می‌رود، شخصیت قهرمانی را در تیمش ایجاد می‌کند. مربی بسیار باهوشی است و می‌داند در ایران چطور نتیجه بگیرد بعد از مدتی همه نتایج را به یاد می‌آورند نه کیفیت بازی‌ها و مهم این است که سپاهان نتیجه اش را می‌گیرد.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی پایاپایی با سپاهان شروع کردیم متاسفانه در اواخر نیمه اول روی تاکتیک غیرقابل مهار سپاهان یعنی ضربات ایستگاهی گل خوردیم.

سرمربی پارس جنوبی جم عنوان کرد: در نیمه دوم بازی اتفاقات فوتبالی به ضرر ما بود. یعنی تعویض اجباری بازیکنی که به زمین فرستاده بودیم و مجبور شدیم تعویض سوم را انجام دهیم و اخراج هم کارمان را تمام کرد و بازی را از دست دادیم.

تارتار تصریح کرد: بچه‌های ما با تمام مشکلات بسیار خوب و مردانه جنگیدند. یک جوان خوب به نام امیرشعبانی هم به ترکیب اصلی اضافه و به فوتبال معرفی کردیم که به خوبی جای خالی دفاع وسط ما را پر کرد.

وی در مورد اخراج عسگری و اعتراضی که کادر فنی این تیم داشت، عنوان کرد: به نظرم کارت دوم درست بود، ولی کارت اول سخت گیرانه بود؛ هر چند ضدحمله حریف را خراب کرد. باید کارشناسی شود. بازیکن ما کم تجربگی کرد و ما از این موضوع ضربه خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد اعتراضات داروری هفته‌های اخیر گفت: از آقای تاج باز هم می‌خواهم سیستم VAR را در کشور ما پیاده کنند، چون داور‌های کم تجربه و جوانی داریم و این به همه تیم‌ها آسیب می‌زند. داور با یک سوت تمام زحمات باشگاه را از بین می‌برد.

انتهای پیام/ک

پارس جنوبی جم با یک گل مغلوب سپاهان شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.