رئیس دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه بر ضرورت توجه به کار فرهنگی در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،دوره آموزشی و توانمند سازی فرماندهان حوزه‌ها پایگاه‌های مقاومت بسیج کارمندان استان آذربایجان غربی در سالن اجتماعات دانشگاه فنی قاضی طباطبائی برگزار شد.
 
این برنامه با رویکرد‌های اصلی از جمله سیاست کلی نظام اداری، منشور اخلاقی کارمندان دولت، اخلاق امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد که دکتر پوراسد ریاست دانشگاه قاضی طباطبائی، آقای رحمانی رئیس سازمان بسیج کارمندان و حجت الاسلام سرایی مسول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدا از سخنرانان و مهمانان اصلی این برنامه بودند.
 
 پور اسد رئیس دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبر مبنی بر تقویت کار فرهنگی در دانشگاه‌ها و گفت:در جامعه‌ای که جوانانش مورد هجمه بیگانگان هستند لازم است فرهنگ ایثارگری ترویج یابد.
 
سرهنگ رحمانی رئیس سازمان بسیج کارمندان هم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب"تقویت و همکاری دولت و مردم، تاکید بر مردم سالاری دینی و تامین امنیت ملی و همچنین برنامه ریزی برای آینده که از گام‌های اساسی انقلاب با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری میباشد را از جمله اهداف کمکی جوانان برای موفقیت دانست و گفت:پیروزی در عرصه‌های امنیتی بویژه پیروزی در مقابل هجمه تکفیر از جمله پیروزی‌های روحیه‌ی بسیجی جوانان مدافع حرم بود.
 
تقویت مطالبات حوزه‌ی امر به معروف و نهی از منکر بویژه از جانب مدیران از جمله راهنمایی‌های حجت الاسلام سرایی نماینده، ولی فقیه سپاه شهدا در این جلسه و خطاب به مدیران بود.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری دوره آموزشی و توانمند سازی فرماندهان حوزه‌ها پایگاه‌های مقاومت بسیج کارمندان در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.