نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.

ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام آل هاشم در یادواره ۵۴ شهید مسجد عباسیه تبریز با بیان اینکه باید اعتقادات و ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای والامقام انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان تبیین شود، گفت: برای همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد حفظ آثار باید در انتقال فرهنگ ایثار بیشتر تلاش کند، ادامه داد: در قبال ایثار و فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس باید به نحو شایسته‌ای گام برداشت.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه باید اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی بیشتر انجام شود و این موضوع جدی گرفته شود، افزود: جدی گرفتن این موضوع موجب ترویج و گسترش بیش از پیش فرهنگ دفاع مقدس می‌شود.

آل هاشم با تاکید بر اینکه اگر نسل جدید از این مناطق دیدن کنند حتماً ارزش‌های دفاع مقدس را زیر سوال نخواهند برد، ابراز داشت: امروز به علت هجمه سنگین فرهنگی دشمنان علیه کشور، بهترین موقع برای آشنایی جوانان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت موجود کشور به برکت خون شهدا است، افزود: شهدا موجب اقتدار و عزت کشور هستند و ضرورت دارد یاد و نام آن‌ها همواره زنده نگه داشته شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه فداکاری‌ها و ایثار شهدا نباید از یاد‌ها برود، گفت: نگاهی به حادثه عظیم عاشورا و قیام تاریخی امام حسین (ع) نشان می‌دهد که دلیل اصلی زنده ماندن این قیام به برکت تکرار عزاداری‌های عاشورا و ایام محرم است.

 

انتهای پیام/ش

تاکید بر ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.