افتتاح سالن چند منظوره ورزشی در حسین آباد ارسنجان

سالن چند منظوره ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار فارس در حسین آباد ارسنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت : سالن چند منظوره ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار فارس در حسین آباد ارسنجان به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: این سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۱۲۴۰ متر ساخته شده است.

وی افزود: کلنگ ساخت این سالن ورزشی از سال ۸۸ از اعتبارات نفت و گاز به زمین زده شد اما در ادامه با مشکلاتی مواجه شد و در سال ۹۶ و ۹۷ از اعتبارات ارزش افزوده به آن اختصاص یافت تا امروز با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و استاندار فارس در اختیار علاقمندان به ورزش ارسنجان قرار گیرد.

کامیاب اظهار کرد: سلطانی فر همچنین در سفر خود به استان فارس و ارسنجان ، کلنگ احداث خوابگاه ورزشکاران مجموعه ورزشی این شهرستان را به زمین زد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود : خوابگاه ورزشکاران مجموعه ورزشی شهرستان ارسنجان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی و استانی در دو طبقه ‌زمینی به مساحت ۸۰۰ متر در مدت یکسال و نیم قرار است ساخته شود.

کامیاب گفت: قرار است در آینده ای نزدیک پنج زمین چمن مصنوعی نیمه تمام ارسنجان نیز تکمیل شود تا به سرانه ورزشی این شهرستان اضافه گردد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار