ضرغام حسینی در همایش " حکیم محور مقاومت":

مبارزه با داعش، ثمره مجاهدت شهید حکیم است

نماینده جریان حکمت ملی عراق گفت: حزب بعث در طی سال‌ها تلاش زیادی کرد تا در میان دو همسایه تفرقه بیندازد، اما حکیم به دنبال اتحاد و وحدت بود.

مبارزه با داعش، ثمره مجاهدت شهید حکیم  استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ضرغام حسینی نماینده سید عمار حکیم در همایش " حکیم محور مقاومت"  که عصر امروز در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: ما حس کردیم که باید سالروز گرامیداشت حکیم را با شکلی گسترده‌تر برگزار کنیم و قرار است این همایش سالانه برگزار شود.

وی بیان کرد: هدف از این همایش تبیین و شناساندن خاندان حکیم است تا نسل آینده نیز شناخت مناسبی از این خاندان داشته باشد؛ لذا همایش امروز یک پیش همایش است.

نماینده عمار حکیم گفت: حزب بعث در طی سال‌ها تلاش زیادی کرد تا در میان دو همسایه و همچنین مذاهب و قومیت‌های داخلی عراق تفرقه بیندازد، اما حکیم به دنبال اتحاد و وحدت بود.

وی با اشاره مدت اقامت محمد باقر حکیم در ایران و تلاش برای ایجاد وحدت میان مسلمانان منطقه ادامه داد: ثمره شجره طیبه بدر را می‌توانیم امروز در مبارزه با داعش ببینیم.

وی تاکید کرد: حکیم اصرار داشت ملت عراق یدی واحد باشد لذا با تاکید ایشان بر وحدت دشمنان ایشان را با زبان روزه به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار