بیش از ۶۰۰ حامی در شهرستان گناوه با کمیته امداد همکاری دارند

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه گفت: بالغ بر ۶۶۴ حامی در طرح‌های اکرام و محسنین با کمیته امداد این شهرستان همکاری دارد.

بیش از ۶۰۰ حامی در شهرستان گناوه با کمیته امداد همکاری دارندمراد شمس الدینی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران  جوان  از بوشهر، گفت: امروز وظایف کمیته امداد تنها پرداخت کمک‌های نقدی به نیازمندان نیست، بلکه خدمات فرهنگی، آموزشی، اشتغال و درمانی نیز ارائه می‌شود.

وی افزود: در حوزه درمان کمیته امداد این شهرستان در سال جاری ۴۵۰مورد کمک به پرداخت فرانشیز در شهر‌ها و مناطق محروم این شهرستان پرداخت کرده است.

مدیرکمیته امداد شهرستان گناوه در ادامه بیان کرد: همچنین در زمینه کمک به خرید تجهیزات برای بیماران صعب العلاج در سال جاری به بالغ بر ۸۰ مورد با مبلغی بالغ بر ۲۸۹میلیون ۹۰۰ هزار ریال کمک شده است.

شمس الدینی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه ارتقاء سلامت و بهداشت خانواده‌ها است، تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال ۹۷تا کنون برای کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان ۲۵۰مورد با مبلغی بالغ بر ۲۰۶ میلیون و ۹۲۳ هزار ریال هزینه شده است.

وی از دریافت مستمری ۳۰۸۴ خانوار در این شهرستان خبر داد و گفت: برای ۳هزار و ۸۵۴ مورد بیمه خدمات درمانی مددجویان شهری و حق بیمه اجتماعی ۱۴۴ مددجو نیز پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه عنوان کرد: کمک به رفع سوء تغذیه مادران یکی دیگر خدمات ارائه شده است که در این راستا ۳۴۵ نفر با مبلغی بیش از سه میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: در زمینه کمک‌های فرهنگی ۶۵۹ دانش آموز نیازمنددر شهر‌ها و مناطق محروم این شهرستان مورد حمایت قرار گرفتند.

مدیرکمیته امداد شهرستان گناوه همچنین به کمک به تحصیل دانشجویان و طلاب علوم دینی اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۱۲۷ طلاب و دانشجو در شهر‌ها و مناطق محروم این شهرستان ۵۰۹ میلیون ریال هزینه شده است.

شمس الدینی اظهار کرد: از دیگر فعالیت‌های حمایتی کمیته امداد میتوان به کمک به امر ازدواج، تامین لوازم ضروری خانواده ها، کمک به اجاره و ودیعه مسکن و اعطاء وام‌های مختلف اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اکنون ۶۶۴ حامی در طرح اکرام و محسنین با کمیته امداد این شهرستان همکاری دارد، عنوان کرد: اکنون تعداد ۱۷۹ فرزندان ایتام و ۳۳۱ نفر نیز فرزندان محسنین می‌باشند.

مدیرکمیته امداد شهرستان گناوه با اشاره به اینکه اکنون ۷۵ نفر از فرزندان طرح محسنین فاقد حامی هستند، گفت: جمع کل دریافتی سال جاری از حامیلیان بالع بر ۸ میلیارد و ۷۷۹ میلیون و۴۳۷ هزارو ۲۹۹ ریال بوده است.

وی گفت: بیش از ۸ هزار صندوق صدقات در این شهرستان وجود دارد که بالغ بر سه میلیارد و ۱۸۷ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال درامد این صندوق‌ها بوده است.

انتهای پیام/م

۳هزار و ۸۴ خانوار در شهرستان گناوه مستمری دریافت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.