مستند «قاتلان مدفون» در شبکه پرس تی وی رونمایی شد

مراسم رونمایی از مستند «قاتلان مدفون» تولیدی شبکه پرس تی وی با حضور معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

مستند «قاتلان مدفون» در شبکه پرس تی وی رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از مستند «قاتلان مدفون» امروز (شنبه ۱۸  اسفند) با حضور پیمان جبلی معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما و همچنین عوامل این مستند در ساختمان شبکه پرس تی وی برگزار شد.

این مستند که قرار است به دو زبان انگلیسی و فارسی ۱۶ فروردین برای اولین بار از این شبکه به روی آنتن برود به موضوع مین‌های به جای مانده از جنگ تحمیلی ایران می‌پردازد. در ابتدای این مراسم مدیر تولید مستند شبکه پرس تی وی درباره اهمیت این مستند و روند ساخت آن توضیحاتی ارائه کرد.

در این مراسم مستند پنجاه دقیقه‌ای به نمایش در آمد و بخش‌های مختلف آن که به موضوع استان‌های درگیر جنگ مانند کردستان  و ایلام می‌پرداخت با نوع روایت متفاوتی رونمایی شد. کارگردان این مستند همچنین درباره انتخاب موضوع این مستند گفت: اهمیت پرداختن به پاک سازی مناطق مین گذاری به دلیل شهدایی که در این راه از جان خود گذشتند برای من بسیار با اهمیت بود و در همین راستا به فکر تولید آن افتادیم.

در مستند «قاتلان مدفون» به تاثیرات مین‌ها و گلوله‌های عمل نکرده باقی مانده از جنگ ایران و عراق اشاره می‌شود که بعد از ۳۰ سال از پایان جنگ هنوز قربانی از خود به جای می‌گذارد. این مستند قرار است پس از پخش از شبکه پرس تی وی در شبکه‌های دیگر تلویزیون  نیز به نمایش درآید.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار