هفته بیست و پنجم بوندس لیگای آلمان؛

دورتموند صدر را تقدیم بایرن کرد/ خط و نشان باوارایی‌ها برای لیورپول با ۶ گل

در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها تیم های بایرن مونیخ و دورتموند رقبای خود را شکست دادند.

تیم بایرن مونیخ میزبان ولفسبورگ بود که با شش گل حریف را در هم کوبید. در این بازی سرژ گنابری در دقیقه ۳۴، روبرت لواندوفسکی دو بار در دقایق ۳۷ و ۸۵ خامس رودریگس در دقیقه ۵۲، توماس مولر در دقیقه ۷۶ و جوشوا کیمیچ در دقیقه ۸۲ گلزنی کردند. فرانک ریبری نیز که در این مساقبه از دقیقه ۵۵ به بازی آمد، پاس گل هر سه گل آخر تیمش را داد و درخشش خیره کننده‌ای داشت. بایرن با این پیروزی زنگ خطر را برای لیورپول که چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصافشان می‌رود به صدا در آورد.

دورتموند صدرنشین هم در خانه با نتیجه سه بر یک مقابل اشتوتگارت پیروز شد. در این بازی تیم زنبور‌ها با گلزنی مارکو رویس از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۲ پیش افتاد، اما در دقیقه ۷۱ دروازه‌اش توسط مارک کمپف باز شد. با این حال پاکو آلکاسر در دقیقه ۸۴ گل دوم دورتموند را به ثمر رساند. در نهایت هم گل کریستین پولیسیچ در دقیقه وم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، کار را تمام کرد.

البته دوتموند با وجود این پیروزی صدر جدول را به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بایرن از دست داد و باوارایی‌ها بالاخره صدرنشین شدند.

در دو بازی دیگر فرایبورگ دو بر یک هرتابرلین را شکست داد و مصاف تیم‌های لایپزیش و آگزوبرگ با تساوی بدون گل به پایان رسید.


بیشتر بخوانید:

مونشن گلادباخ ۱ - بایرن مونیخ ۵/ باوارایی‌ها اختلاف امتیاز با دورتموند را از بین بردند

پیروزی پر گل اشتوتگارت مقابل هانوفر در نبرد پایین جدولی ها

ولفسبورگ و وردربرمن به تساوی رضایت دادند


انتهای پیام /

نتایج هفته بیست و پنجم بوندس لیگا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار