پیگیری‌های استاندار کرمانشاه جهت دریافت اعتبارات بیشتر برای ورزش

در پی برگزاری رویداد‌های ورزشی بین المللی و ملی در استان کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه در نامه‌ای به نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست تخصیص اعتبارات بیشتر به ورزش استان کرمانشاه شد.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه تاکید نموده است رویداد‌های ورزشی برگزار شده در استان کرمانشاه طی ماه‌های اخیر خشنودی بالای مردم زلزله زده استان کرمانشاه را در پی داشته است.

وی در این نامه خطاب به دکتر نوبخت گفت : در راستای حمایت از ورزش استان غیور و ورزشدوست کرمانشاه خواهشمند است دستور فرمائید حمایت‌های بیشتر از ورزش استان بعمل آید.

بازوند افزود : ورزش استان کرمانشاه در ماه‌های اخیر علاوه بر برگزاری رویداد‌های ملی، برای نخستین بار در تاریخ استان میزبان وزیر ورزش و جوانان و معاونین و مدیران کل ستادی، رئیس کمیته ملی المپیک و روسای تمامی فدراسیون‌های ورزشی در منطقه مرزی قصرشیرین بوده است.

وی افزود : این میزبانی برای استان کرمانشاه دستاورد‌های ارزشمندی داشته است.

بازوند گفت : برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون و همچنین جام جهان پهلوان تختی در رشته کشتی باعث شد ورزش کرمانشاه پس از حدود ۲ سال در عرصه ملی و بین المللی بار دیگر توانایی‌های خود را به اثبات رساند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری رویداد‌های ورزشی در استان کرمانشاه

 

برچسب ها: تسهیلات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار