افزایش ۶۲۰ درصدی توزیع کالا در خراسان جنوبی

رئیس صنعت،معدن خراسان جنوبی گفت:امسال در مجموع ۲۱۰ هزار تن اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در استان توزیع شده که نسبت به سال گذشته ۶۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان که به ریاست استاندار برگزار شد،گفت: امسال ۲ هزار و ۱۲۰ تن برنج، یکهزار و ۶۷۱ تن شکر و یکهزار و ۲۸۱ تن گوشت مرغ در استان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین امسال ۶۶۳ تن گوشت گوساله منجمد، ۲۲ تن گوشت گوساله تازه و ۶ هزار حلقه لاستیک به وزن ۱۶ هزار تن در استان توزیع شده است.

شهرکی گفت: توزیع برنج ۸۳.۷ درصد، شکر ۱۴۷ درصد، گوشت مرغ منجمد ۲۲.۸ درصد و گوشت گوساله منجمد یکهزار و ۱۳۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی به اجرای طرح نظارت نوروزی از ابتدای بهمن امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده اشاره کرد و افزود: از آغاز اجرای طرح تاکنون ۹ هزار و ۴۹۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی استان انجام شده است.

وی گفت: در این رابطه ۱۱۵ پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۳۱۵ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

شهرکی افزود: همچنین در این مدت یک میلیارد و ۴۹۳ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال به شاکیان برگشت داده شده است.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون ۹۲ گشت مشترک با همکاری دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و سایر ادارات در استان برگزار شده است.

انتهای پیام/غ

توزیع ۲۱۰ هزار تن اقلام اساسی مردم در استان 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.