استاندار سمنان:

شهرداران باید توجه ویژه ای به محله های ضعیف شهر ها داشته باشند

استاندار سمنان گفت: به موضوعات فرهنگی و اجتماعی در محله های کم برخوردار و دارای قشر ضعیف توجه بیشتری شود .

شهرداران باید توجه ویژه ای به محله های ضعیف شهر ها داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه سازمان همیاری و شهرداری های استان با اشاره به دانشگاهی بودن استان سمنان گفت : شهرداران باید از توان و ظرفیت اساتید و دانشگاهیان استان در راستای افزایش درآمد شهرداری ها استفاده کنند .

وی با اشاره به ماهیت اجتماعی شهرداری ها افزود: شهرداری ها در بخش اجتماعی و فرهنگی ضعیف هستند و یکی از وظایف شهرداری ها برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در فصول مختلف در محلات است .

وی با تاکید بر توجه ویژه به محله های کم برخوردار اظهار داشت : به موضوعات فرهنگی و اجتماعی در محله های کم برخوردار و دارای قشر ضعیف توجه بیشتری شود .

علیرضا آشناگر با تاکید بر صرفه جویی در هزینه های شهرداری ها تصریح کرد : شهرداری ها باید به دنبال کاهش هزینه های جاری خود باشند .

استاندار سمنان با اشاره به نزدیکی به ایام نوروز گفت : در ایام نوروز باید فضای شهر ها برای مردم از طریق ایجاد نور باید جذاب شود و در جهت رفاه حال مسافرین در شهر ها کمپ هایی دایر شود .

وی با تاکید بر ارائه خدمات جدید به مردم توسط شهرداری ها اظهار داشت : شهرداری ها باید در ارائه خدمات به مردم خلاقیت داشته باشند که در این راه می توانند از کمک مشاوران بهره ببرند .

دهرویه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این جلسه با اشاره به عملکرد این سازمان در سال ۹۷ گفت: مراحل پایانی ساخت آتش نشانی کلاته رودبار و شروع عملیات آسفالت شهرک صنعتی فجر و جت آباد از مهمترین اقدامات این سازمان در سال ۹۷ بوده است .

انتهای پیام / گ

جلسه سازمان همیاری و شهرداری های استان سمنان  برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.