مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

بیش از یک هزار کلاس درس برای اسکان فرهنگیان آماده می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از آماده‌سازی یک هزار و ۱۴۳ کلاس درس در قالب ۱۲۲ مدرسه برای میزبانی از مسافران نوروزی سال ۹۸ خبر داد.

بیش از یک هزار کلاس درس برای اسکان فرهنگیان آماده می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، علیرضا نخعی با بیان اینکه یک هزار و ۱۴۳ کلاس درس سیستان و بلوچستان برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۸ آماده‌سازی شده است، اظهار داشت: رزرو اینترنتی کلاس‌ها از سوم اسفندماه و رزرو اینترنتی باشگاه فرهنگیان و خانه‌های معلم سیستان و بلوچستان از پنجم اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۴ اسفندماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: افراد متقاضی می‌توانند از طریق سایت (www.eskan.medu.ir) اقدام به نام‌نویسی و رزرو مکان در شهر مورد نظر کنند و در حال حاضر بازدید از مدارس طرح اسکان در رابطه با بهداشت و اصول ایمنی آن‌ها انجام شده و تقریباً سعی شده از مدارس نوساز و جدید در این رابطه استفاده شود.

وی افزود: نوروز سال آینده خدمات اسکان در مدارس سیستان و بلوچستان در سه گروه الف، ب. و ویژه ارائه می‌شود که در ناحیه یک زاهدان ۸ مدرسه با ظرفیت ۱۰۲ کلاس از تقسیم‌بندی نوع الف. برای این طرح مد نظر قرار گرفته شده است.

نخعی تصریح کرد: در مجموع در شهر زاهدان ۱۶ پایگاه اسکان نوروزی با ۱۷۲ کلاس درجه الف. با ظرفیت ۵ نفر برای هر کلاس پیش‌بینی شده است.

وی گفت: تمهیدات لازم برای اسکان بهتر فرهنگیان در سیستان و بلوچستان صورت گرفته که اسکان فرهنگیان از ۲۴ اسفندماه در استان آغاز و احتمالاً تا ۱۴ فرودین‌ماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در نوروز ۱۳۹۷ حدود ۱۸ هزار و ۸۴۸ خانوار در قالب ۲۳۷ هزار و ۴۸۶ نفر روز در مدارس این استان اسکان داده شده‌اند تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال با افزایش روبه‌رو شود.

انتهای پیام/ع

بیش از یک هزار کلاس درس برای اسکان فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار